Grupa bilstein zaprezentowała we Frankfurcie nową koncepcję stoiska targowego. Myślą przewodnią było zwrócenie uwagi zwiedzających na kompetencje firmy w zakresie produkcji części na aftermarket.
Wspólne stoisko prezentowało asortyment marek febi, SWAG i Blue Print. Ekspozycja produktów była wspierana przez dwa duże ekrany LED, na których można było przeczytać informacje o ofercie firmy, a także jej historii, sięgającej aż 170 lat.
Grupa bilstein wyraźnie postawiła na kontakty z klientami. Osoby zainteresowane ofertą były zapraszane do przestronnej strefy biznesowej, gdzie w komfortowych warunkach mogły porozmawiać z przedstawicielami firmy.
Główne produkty, na które trzeba było zwrócić uwagę odwiedzając stoisko to m.in. elektromagnetyczne pompy wody do samochodów użytkowych, paski i łańcuchy rozrządu oraz elementy układu chłodzenia.
Na targach zaprezentowano także nowy wizerunek produktów marki Blue Print, specjalizującej się w dostarczaniu części do pojazdów azjatyckich, amerykańskich i brytyjskich.
Komentarze