UFI Filters przedstawił na targach Automechanika we Frankfurcie swoje osiągnięcia w roli dostawcy dla najważniejszych światowych producentów oraz wynikające z tego korzyści dla gam produktów aftermarketowych marek UFI i Sofima.
W dziewięciu szklanych, eleganckich gablotach eksponowanych było kilka przykładów produktów wybranych spośród szerokiej gamy: filtry powietrza, paliwa, oleju silnikowego i kabinowe – do stosowania w pojazdach lekkich i ciężkich.
UFI Filters zwraca uwagę na dwa innowacyjne moduły filtrujące, opracowane dla nowego Alfa Romeo Giulia: moduł oleju wyposażony w wymiennik ciepła, zoptymalizowany w celu zredukowania masy oraz moduł oleju napędowego wykonany z materiału filtracyjnego DFM (Deep Filtration Media). Pokazywane też są: moduł oleju high-performance do silnika monoturbo Maserati z tylnym napędem, złożony z dwóch zmontowanych bloków aluminiowych odlewanych ciśnieniowo oraz filtr oleju napędowego do nowego crossover Nissan-Renault Qashqai.
W strefie stoiska, gdzie eksponowane są produkty uwagę zwracały dwa obszary współpracy, potwierdzającej zaawansowaną technologię i niezawodność podzespołów filtrujących UFI: z firmą Hyundai – poprzez ekspozycję modułów oleju napędowego obecnych w całej produkcji w Europie oraz z Volvo – poprzez moduły oleju produkowane do wszystkich układów napędowych marki.
Dalszym elementem prezentacji konkretnego know-how UFI Filters w zakresie oryginalnego wyposażenia, jest nowy 3-litrowy silnik BMW, do którego firma produkuje moduły filtracji oleju, zarówno do wersji benzynowej, jak i diesel oraz silnik Ferrari F1 – dowód ponad 30-letniego doświadczenia w wyścigach samochodowych na najwyższym poziomie.
Kompletny moduł Gen 2 Plus
Specjalne miejsce przeznaczono dla kompletnego modułu Gen 2 Plus UFI Filters – ważnej innowacji w obszarze rozwiązań dotyczących filtracji w silnikach diesla, zaprojektowanego by spełnić rosnące wymagania w zakresie separacji wody w silnikach z układem common rail spełniających normę Euro 6.
Medium filtracyjne DFM (Deep Filtration Media) zostało pracowane wewnętrznie. Stworzono je w oparciu o poliamid jako materiał bazowy, rozmieszczony w postaci włókien w celu zapewnienia wysokiej skuteczności filtracji. Kluczową innowacją jest możliwość dostosowania receptury DFM do każdego rodzaju zastosowań, co pozwala oferować klientom rynku OEM konkretne produkty spełniające ich wymagania. Wewnątrz DFM olej napędowy przepływa od wewnątrz na zewnątrz, ułatwiając tym samym wymianę wkładki i likwidując konieczność zastosowania uszczelki. Charakterystyczną cechą medium filtracyjnego jest wkładka filtracyjna o różnym stopniu porowatości.
Komentarze