W ofercie Inter Cars pojawiły się akumulatory 4MAX EFB. Są one przeznaczone zarówno do samochodów z dużą liczbą odbiorników prądu, jak i tych wymagających zwiększonej liczby rozruchów. Dotyczy to głównie pojazdów wyposażonych w system Start&Stop, ale też użytkowych, intensywnie eksploatujących akumulator – jak taksówki, karetki pogotowia, radiowozy.
4MAX EFB to nowa linia produktowa, w której zastosowany został dodatek węglowy Super Expanded 3XD-Graphite w elektrodach ujemnych oraz membrana semi-syntetyczna w elektrodach dodatnich, co polepsza trwałość i wydajność akumulatorów ołowiowo-kwasowych w pojazdach mikrohybrydowych. Jego użycie pozwala na redukcję zasiarczenia elektrody ujemnej, co przedłuża trwałość akumulatora. Dodatkowo zapewnia wysoką zdolność przyjmowania ładunku oraz spełnia wymagania wielu cykli ładowania/wyładowania.
Wydajność akumulatorów w tej technologii sprawdza się przy zastosowaniu w samochodach z systemami Start&Stop. Wysoka odporność na pracę cykliczną zapewnia odpowiednie rezerwy mocy przy ponownym rozruchu pojazdu. Wysokie natężenie prądu spełnia także wymagania samochodów z dużą liczbą elektrycznych odbiorników energii. Wprowadzanie coraz ostrzejszych norm emisji spalin obowiązujących w Europie sprawiło, że niemal wszystkie nowe auta są wyposażone w system Start&Stop, w którym sprawdzają się akumulatory w technologii EFB.
Akumulatory 4MAXEFB dostępne są w Inter Cars.
Indeksy wraz z parametrami:
- 0608-03-3002Q – 62 Ah/580 A (P+ Biegun standardowy) 242x175x190 B13, stopka o wysokości 10,5 mm
- 0608-03-3003Q – 70 Ah/650 A (P+ Biegun standardowy) 278x175x175 B13, stopka o wysokości 10,5 mm
- 0608-03-3004Q – 72Ah/720 A (P+ Biegun standardowy) 278x175x190 B13, stopka o wysokości 10,5 mm
Komentarze