Ogólnoeuropejska sieć serwisów First Stop obchodzi w tym roku dziesiątą rocznicę swojej działalności w Polsce. Obecnie polski oddział posiada 77 punkty sprzedaży oferujące kierowcom szeroką gamę produktów i usług związanych z ogumieniem, diagnostyką i serwisem elementów eksploatacyjnych pojazdów.
First Stop jest ogólnoeuropejską siecią serwisów, należących do największej na świecie firmy oponiarskiej Bridgestone. Marka powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii. Ostatnie 22 lata były okresem dynamicznego rozwoju przedsiębiorstwa, które obecnie tworzy 2 000 centrów serwisowych w 25 krajach Europy.
Podstawę działalności First Stop stanowi świadczenie usług w zakresie naprawy i wymiany ogumienia do samochodów osobowych i ciężarowych. Do klientów firmy co roku trafia ponad 10 milionów nowych opon. First Stop zatrudnia blisko 10 000 specjalistów, którzy wspierają kierowców swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie: wymiany oleju, obsługi akumulatorów, elektronicznej diagnostyki pojazdów, hamulców, układów wydechowych, amortyzatorów oraz wielu innych usług serwisowych.
– Kiedy rozpoczęliśmy działalność w Polsce, byliśmy świadomi silnej konkurencji oraz rozdrobnienia rynku. Mimo to w krótkim czasie zdołaliśmy stworzyć organizację, która wyznacza wysokie standardy usług serwisowych. Obsługujemy pojazdy największych flot samochodowych w Polsce, a nasze oddziały należą do jednych z najlepszych w Europie. Sukces ten jest bez wątpienia zasługą polskiego zespołu oraz właścicieli i personelu serwisów. Bez nich osiągnięcia ostatnich 10 lat nie byłyby możliwe – powiedział Christian Choppin, First Stop and Retail General Manager East Europe, dodając, że: First Stop jest ważnym elementem europejskiej strategii handlowej Bridgestone i w dalszym ciągu zamierzamy go rozwijać. Wspieramy naszych dotychczasowych partnerów oraz inwestujemy w pozyskiwanie nowych atrakcyjnych lokalizacji.
Komentarze