Międzynarodowy Silnik Roku z częściami Dayco

12 lipca 2016, 15:57

Silnik skonstruowany z produktów i systemów Dayco piąty rok z rzędu zwyciężył w konkursie Międzynarodowego Silnika Roku. W sumie silniki zaprojektowane przy użyciu produktów Dayco wygrały siedem z 12 kategorii.

Do produkcji silnika Ferrari 3.9 biturbo V8, zwycięzcy w kategorii Międzynarodowego Silnika Roku, w kategorii silników 3-litrowych i 4-litrowych, a także w kategorii Nowych Silników, wykorzystano koło napinające pasek napędu osprzętu Dayco.

Trzycylindrowy, turbodoładowany silnik marki Ford o pojemności 999 cm³, zaprojektowany przy wykorzystaniu systemu paska rozrządu w kąpieli olejowej Dayco zarówno dla napędu głównego, jak i dla napędu pompy oleju, już piąty rok z rzędu wygrał w kategorii „Najlepszy silnik poniżej pojemności 1 litra”.

W kategorii silników o pojemności od 1 do 1,4 litra trzycylindrowy, turbodoładowany silnik 1,2 litra firmy PSA Peugeot Citroen, również wykonywany przy zastosowaniu systemu paska rozrządu w kąpieli olejowej Dayco, a także napinacza paska rozrządu, koła pasowego, paska napędu osprzętu, napinacza paska napędu osprzętu i paska pompy wodnej, wygrał tę kategorię drugi rok z rzędu.

Natomiast w kategorii silników o pojemności przekraczającej 4 litry marka Ferrari wygrała dzięki silnikowi V12 6,3 litra, zaprojektowanemu z uwzględnieniem napinacza paska napędu osprzętu Dayco.

– „Serdecznie gratuluję firmom Ford Motor Company, PSA i Ferrari nieustannych sukcesów w konkursie Międzynarodowego Silnika Roku” – powiedział Paul DiLisio, Senior Vice President of Global Automotive and Industrial OE Sales w Dayco – „Jeszcze raz dziękujemy wszystkim tym wspaniałym organizacjom za zaufanie firmie Dayco w pomaganiu im w zdobywaniu tych naprawdę zasłużonych nagród. Nasze innowacyjne produkty, jak nasz system paska rozrządu w kąpieli olejowej dla przemysłu motoryzacyjnego, pozwala naszym klientom tworzyć najlepszą technologię, aby poprawiać osiągi i efektywność” – dodał.

Jury Międzynarodowego Silnika Roku 2016 składało się z dziennikarzy motoryzacyjnych, wybranych przez czasopismo Engine Technology International, przyznające te nagrody. W sumie 12 zdobywców nagród pomogło wybrać 62 dziennikarzy z 31 krajów. Członkowie jury oceniali każdy silnik w oparciu o takie kryteria, jak zużycie paliwa, komfort jazdy, osiągi, hałas i właściwości jezdne. Każdy oceniający dysponował pulą 25 punktów na przyznanie dla swoich pięciu ulubionych silników w każdej kategorii, przy maksimum 15 punktach i minimum 1 punkcie, które mogły zostać przyznane silnikowi.
 

Dowiedz się więcej

Dayco pokazało poszerzoną gamę pasków osprzętu oraz nowy katalog produktów
Dayco pokazało poszerzoną gamę pasków osprzętu oraz nowy katalog produktów

Firma Dayco na targach Automechanika Frankfurt, prezentowała głównie tegoroczną gamę komponentów i zestawów posprzedażnych Dayco. W trakcie pięciodniowego wydarzenia, uważanego za jedne z największych na świecie targów dla branży usług motoryzacyjnych, Dayco przedstawiło swoją gamę pasków napędu osprzętu, swój nowy katalog produktów do lekkich pojazdów użytkowych oraz swoje zestawy pasków rozrządu w kąpieli olejowej. „Wraz […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!