Producent akumulatorów, poza ekspozycją swoich produktów, skupił się na promowaniu trwającej od jesieni kampanii. Akcja VARTY – Test akumulatora w warsztacie – spotkała się z pozytywnym odbiorem ze strony mechaników.
– "Program Darmowego Testowania Akumulatorów rozpoczął się pod koniec ubiegłego roku. Na przełomie lutego i marca zakończyła się część związana z premiowaniem testów, natomiast sama akcja trwa nadal. Okazała się sukcesem – warsztaty chętnie wprowadziły test akumulatora jako codzienną praktykę warsztatową. Jeśli posiada się dobry tester, wykonanie takiej czynności trwa od 3 do 5 minut, natomiast potencjalne korzyści, związane ze wzrostem sprzedaży akumulatorów, są wysokie." – przekonywał Adam Potępa, Key Account Manager firmy VARTA.
Co ciekawe, warsztaty nie posiadające w swoim wyposażeniu testera akumulatora, po udziale w szkoleniach produktowych VARTY, zwykle decydowały się na zakup urządzenia. Motywacją były potencjalne korzyści w wykonywaniu usługi darmowego testu akumulatora przy okazji ogólnego sprawdzania pojazdów klientów.
Komentarze