Wyniki testu tajemniczego klienta w serwisach Bosch Diesel Center i Bosch Diesel Service

, 20 kwietnia 2016, 23:08

Znamy już serwisy dieslowskie, które zwyciężyły w teście tajemniczego klienta. Co roku firma Bosch przeprowadza test tajemniczego klienta, który pozwala ocenić jakości napraw podzespołów diesla przez serwisy należące do sieci Bosch Diesel Centrum i Bosch Diesel Service.

Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w teście to 100 pkt. Jeżeli w czasie oceny serwis uzyska poniżej 51 pkt., stanowi to podstawę do odebrania serwisowi autoryzacji firmy Bosch.

W ramach testu, tajemniczy klient zleca naprawę uszkodzonych wtryskiwaczy serwisowi, który ma autoryzację Bosch Diesel Service lub Bosch Diesel Centrum. Po wykonanej usłudze tajemniczy klient przekazuje naprawione wtryskiwacze do firmy Bosch, gdzie eksperci analizują jakość wykonanej naprawy. Ocenie podlegają parametry związane z prawidłową pracą wtryskiwaczy m.in. skok kulki, szczelina powietrza, skok szczeliny wtryskiwacza.

Test tajemniczego klienta to również pośrednia ocena warunków pracy, w których naprawa została wykonana. Ze względu na 2 µm różnice grubości podkładek używanych w przy regulacji wtryskiwaczy, w serwisach dieslowskich wymagana jest „aptekarska” czystość.

Ostatnim punktem w teście tajemniczego klienta jest ocena formalna związana z prawidłowym rozliczeniem finansowym naprawy. Serwis otrzymuje punkty, jeżeli części wykorzystane do naprawie zostały rozliczone na fakturze.

Wyniki testu tajemniczego klienta zostały ogłoszone na ogólnopolskim spotkaniu serwisów Bosch Diesel Centrum i Bosch Diesel Service, które w tym roku odbyło się w Piekarach Śląskich w dniach 7- 8 kwietnia.
 

Serwisy, które w Teście Tajemniczego Klienta 2015 uzyskały maksymalny wynik 100 % to:

  1. Bosch Diesel Centrum Bojarski – Gryfino/Szczecin
  2. Bosch Diesel Service Chiniewicz – Warszawa
  3. Bosch Diesel Service Kucharczyk & Witucki – Zielona Góra
  4. Bosch Diesel Service Marta Rak – Tarnobrzeg
  5. Bosch Diesel Service On Road Trucks Services – Płochocin/Warszawa
  6. Bosch Diesel Service Transbud – Kraków
     

100 % w teście tajemniczego klienta to pewność wykonania rzetelnej usługi w oparciu o oryginalne części zamienne i technologię firmy Bosch, a przez to gwarancja poprawnej, ekonomicznej pracy silnika.

Adresy i zakres usług serwisów sieci Bosch Diesel Centrum i Bosch Diesel Service znajdą Państwo na stronie www.bosch-diesel-service.pl

Artykuł przygotowany przez firmę Bosch

Dowiedz się więcej

Irydowe świece Bosch dopasowane do LPG
Irydowe świece Bosch dopasowane do LPG

Przy zasilaniu LPG powstaje wyższa temperatura w komorze spalania, a opór elektryczny mieszanki LPG jest większy. Stąd świeca zapłonowa musi odprowadzać więcej ciepła, a elektrody powinny być bliżej siebie. Dlatego Bosch do samochodów zasilanych LPG dedykuje w katalogu świece z dopasowaną wartością cieplną i pomniejszonym odstępem elektrod. Dla oczekujących dużej żywotności dostępne są irydowe świece […]

Nowa jakość uszczelnień w pompach cieczy chłodzącej Boscha
Nowa jakość uszczelnień w pompach cieczy chłodzącej Boscha

Pompy cieczy chłodzącej oferowane wraz z zestawami rozrządu Boscha są wyposażane w nowy, trwalszy typ uszczelnień. Uszczelnienie ślizgowe pompy cieczy chłodzącej jest jedną z najważniejszych jej części. Od niej w dużej mierze zależy trwałość całego zespołu. Dlatego też firma Bosch zdecydowała się zastosować nowy wytrzymalszy materiał – węglik krzemu, który powoduje, że uszczelnienie jest mniej […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

ja, 21 kwietnia 2016, 13:14 0 0

Bosch nie pochwalił się jakie serwisy zamknęły stawkę?

Odpowiedz

Iglot, 21 kwietnia 2016, 23:08 0 0

Powinni pokazać kompletne wyniki bo jak porównać do liczby serwisów to szału nie ma

Odpowiedz

Anonim, 30 kwietnia 2016, 11:07 7 -5

Gratulacje dla sieci Bosch. Ja osobiście korzystam z Bosch Diesel Service Pawlik w Stalowej Woli i faktycznie muszę potwierdzić bardzo wysoki poziom tego serwisu i obsługa klienta, która jest wzorcowa. Jeżeli u wszystkich jest tak jak u Pawlika to należy przyjąć, że jest to chyba najlepsza sieć serwisów diesla w Polsce. Oryginalne części Bosch może nie są tanie, ale ja nigdy się nie zawiodłem, a z podróbkami to nie raz miałem ogromne problemy. Poz.CarSerwis RZ.

Odpowiedz

Yaro, 21 marca 2019, 13:08 5 -1

Wpisuja se sami komentarze jakos na teście tajemniczego klienta ich nie ma.. Hahaa a negatywow o tym serwisie w sieci bez liku od bardzo zadowolonych klientów

Odpowiedz

F 25, 25 kwietnia 2022, 23:00 0 0

To prawda sami tzn całe rodziny i znajomi wpisują te komentarze. Jak ktoś wpisze negatyw , to Pawlik go poniży i wyzwie

Odpowiedz

Anonim, 1 września 2019, 7:46 1 -1

Wyslalem wtryski sprawdzone jeden byl do regeneraci a oni nierobia tych wtryskow moha jedynie sprawdzic i wymyc i po 2 dnia wymyte i nisprawne nie regeneruja kazali mi zaplacic za usluge Ja ich nie odbiore bo mialem sprawwne na pewno bede skladal Pzew do Firmy Bosch bo firma iest reklamowana Jako Bosch Pawlik sa na stronach wtryski na eymiane sprawdzone Ile ludzi jeat pokrzywdzonych przez oszustow .Skadac reklamacjie na allegro niech oszusci nie dzialaja

Odpowiedz

DieselCar, 6 lutego 2020, 12:22 4 -1

Z tego co wiem to sa wtryski boscha do których nie ma części i tylko czyszczenie wchodzi w grę. Jeżeli takie miałeś to ani Pawlik ani inni z bosch też by nie zrobili. I wszystko w temacie.

Odpowiedz

F 25, 25 kwietnia 2022, 22:57 0 0

OSTRZEGAM I ODRADZAM !!!!. Po uprzedniej rozmowie tel. z Panią zajmującą się obsługą klienta , postanowiłem oddać do regeneracji Turbo Twin Power z BMW N57 / podwójne wirniki / Na stronie firmy jest cennik i za pojedynczy wirnik do BMW cena wynosi 285 zł+ czesci - tzn. max za całość 560 zł + Vat. to razy dwa. Tą cenę Pani mi potwierdziła zaznaczając , że ostateczną cenę poda po weryfikacji sprężarki , która jest za darmo. Po ustaleniu szczegółów z detalami wysłałem sprężarkę. Zaznaczam że sprężarka chodziła bez problemów do końca czyli 230 tyś km. Wymieniałem łańcuch i mechanik mi doradził by też dać jak silnik jest wyjęty sprężarkę do regeneracji . Całość miała trwać jak Pani deklarowała ok. 3 dni. Pani po weryfikacji zadzwoniła i powiedziała , że w sprężarce jest wszystko popsute., że jest to urządzenie b. skomplikowane i w zasadzie coś tam trzeba pospawać / cięgno / i kupić nowe siłowniki w BMW. Sterownik też jest uszkodzony i by to wszystko funkcjonowało naprawe wyceniono na ....sporo ponad 5 tyś zł . Wcześniej pytałem w servisie BMW i nowa ze zniżkami kosztuje ok 7 tyś zł. Powiedziałem , że w takim razie rezygnuje. To trochę zaskoczyło Panią ,poprosiłem o odesłanie mi sprężarki . Dostałem strężarkę w dwóch workach foliowych rozebraną w drobny " mak" każda śruba , uszczelka , podkładka , wirniki , oski - osobno. wszystko wymieszane. Pewnie pozbierali rożne części po warsztacie i wysłali. Do tego śruby z kolektora beszczelnie pourywane. Dzwoniłem , ale mój numer jest zablokowany. Mam spotkanie z prawnikiem i może coś ustalimy. Jeżeli nie decyduje się na usługę , bo nie muszę , to towar powinien mi zostać zwrócony w stanie nie gorszym , a na pewno w całości. Skąd mam wiedzieć , że czegoś tam nie brakuje ? Jaką mam gwarancje , że to moje części ? Przedstawicielstwo firmy BOSCH do czegoś zobowiązuje. Zasady handlu , usług , a co najmniej ludzkiej przyzwoitości też. Szkoda , że nie przeczytałem wcześniej opinii innych użytkowników. Reklamacja > tu nie istnieje !!! Kto , to mi teraz złoży ? Jak do tego są potrzebne specjalne maszyny. Śruby pourywane wszystko wymieszane... został mi złom , a wysłałem kompletną turbinę. To ma być kara , że nie zdecydowałem się na usługę ? Pisze to , by innych ostrzec by dobrze pomyśleli i się zastanowili zanim coś wyślą do Pana Pawlika. Swoją drogą wierzyć mi się nie chce by osoba szanująca swoje imię i swoją firmę dopuszczała do takich sytuacji. To już nie te czasy , gdy liczyło się na zysk z jednorazowego wykiwania klienta. Warto też zwrócić uwagę na impertynenckie odpowiedzi ze strony SERVISU na negatywne uwagi....to też dużo mówi o podejściu do klienta...Wyśmiewanie się z błędy w pisowni...lub merytorycznych uwag. Wyśmiewanie - ludzi traktuje się jako neptków . Z pogardą . bo roszczą i sfrustrowani nie chwalą , a dzielą się uwagami i ostrzegają innych. To z góry zle rokuje na perspektywę rozpatrywania ew. reklamacji.

Odpowiedz