Od początku kwietnia br. rusza pierwsza edycja konkursu Supermechanik przygotowanego przez AD Polska. To projekt dla tych klientów dystrybutora, którzy chcą sprawdzić swą wiedzę z zakresu szeroko rozumianej mechaniki i elektromechaniki samochodowej.
Program podzielono na dwa etapy. Pierwszy, trwający od kwietnia do czerwca, jest realizowany za pośrednictwem strony internetowej www.supermechanikad.pl i polega na rozwiązaniu testu złożonego z 40 pytań wielokrotnego wyboru. Pytania odnoszą się oczywiście do teorii i praktycznej wiedzy warsztatowej.
Po zarejestrowaniu się na stronie konkursu każdy uczestnik otrzymuje 10 prób na rozwiązanie testu wiedzy. Do końcowej klasyfikacji – w której obok poprawności udzielonych odpowiedzi liczy się także czas wykonania testu – wzięta zostaje najlepsza z dziesięciu prób danego uczestnika.
Drugi etap to zaplanowana na wrzesień część finałowa dla 100 uczestników, którzy najlepiej i najszybciej rozwiążą test wiedzy z pierwszego etapu programu.
Tych stu uczestników przystąpi do 45-minutowego testu teoretycznego, który wyłoni 10 najlepszych mechaników. Wybór finałowej dwójki odbędzie się poprzez rozgrywkę “dwóch z dziesięciu” – nawiązującej do popularnej formuły telewizyjnej.
W finale uczestnicy staną przed zadaniem zdiagnozowania i usunięcia tej samej usterki w dwóch identycznych samochodach. Tytuł Supermechanika AD 2016 przypada temu, który szybciej upora się z problemem i „odpali” auto.
Nagrodą główną w konkursie Supermechanik AD jest samochód osobowy Opel Astra, wybrany przez międzynarodowe jury dziennikarzy europejskim samochodem roku 2016. Osoba, które zajmie 2. miejsce otrzyma voucher o wartości 5 tysięcy złotych netto na zakupy w AD Polska.
Partnerami głównymi projektu są Filtron, Castrol Edge i Gates, merytoryczne wsparcie zapewniają BETiS i HaynesPro. Ponadto, akcję wspomagają kluczowi dostawcy AD Polska (Centra Exide, Champion, Denso, Fram, Goodyear, K2, Magneti Marelli, Moje Auto, Nissens, Optimal, Philips, SWAG, Textar, Valeo).
Komentarze