Superbrands dla Goodyeara, Dunlopa i Dębicy

30 listopada 2015, 9:54

Marki Goodyear, Dunlop i Dębica otrzymały nagrody Superbrands w kategorii „Motoryzacja – opony i części samochodowe”. Goodyear i Dunlop otrzymały tytuł Superbrands 2015/2016, natomiast Dębica została uhonorowana podwójnie: tytułami Superbrands 2015/2016 i Created in Poland Superbrands 2015/2016, czyli specjalną nagrodą przyznawaną wyłącznie markom z polskim rodowodem.

– „Tytuł Superbrands jest nagrodą rozpoznawalną zarówno w Polsce, jak i na świecie. Zdobycie drugi rok z rzędu kolejnych czterech tytułów w sytuacji rosnącej konkurencji na rynku i zwiększonych wymagań konsumentów to znakomity wynik. Cieszymy się, że zarówno osoby kupujące nasze produkty, jak i eksperci doceniają nas za różnorodność, innowacyjność oraz wyznaczanie trendów” – powiedział Łukasz Tłuchowski, dyrektor marketingu opon osobowych Grupy Goodyear w Polsce i na Ukrainie.

Tytuł Superbrands jest przyznawany najsilniejszym markom w Polsce na podstawie oceny ich wizerunku przez ekspertów oraz rekomendacji konsumentów. Created in Poland Superbrands odzwierciedla ocenę rekomendacji i znajomości brandu przez konsumentów.

Laureaci tegorocznej edycji Superbrands Poland zostali wyłonieni spośród 2300 marek w  drodze niezależnego badania opinii przeprowadzonego na grupie 15 000 respondentów. Mierzono wspomaganą znajomość marki, skłonność do polecenia marki oraz po raz pierwszy kapitał marki. Wyniki były ważone do struktury populacji ze względu na płeć oraz przedział wiekowy. Na ocenę końcową składały się także opinie ponad 50 ekspertów branżowych w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Międzynarodowa organizacja The Superbrands LTD już od dziesięciu lat wyróżnia najbardziej rozpoznawalne firmy w Polsce.

Dowiedz się więcej

Goodyear laureatem Nagrody Ekologicznej za innowacje związane z krzemionką z łusek ryżu
Goodyear laureatem Nagrody Ekologicznej za innowacje związane z krzemionką z łusek ryżu

Luksemburska Federacja Biznesu przyznała firmie Goodyear Nagrodę Ekologiczną Fedil w kategorii „efektywność surowcowa” za innowacje związane z krzemionką pozyskiwaną z popiołu z łusek ryżu. Goodyear wykorzystuje ten składnik do wzmacniania bieżnika opon. Działania marki pomagają rozwiązać globalny problem z zalegającymi odpadami ryżowymi. "Stosowanie przez Goodyeara krzemionki pozyskiwanej z popiołu z łusek ryżu przynosi korzyści środowisku […]

Goodyear i Dębica  20 lat razem
Goodyear i Dębica 20 lat razem

Dębica, jedna z najstarszych marek oponiarskich w Polsce. W grudniu zeszłego roku przypadała bardzo ważna rocznica: 20 lat temu Goodyear, jeden z największych producentów opon na świecie, zdecydował o kupnie pakietu akcji firmy, co zapoczątkowało dynamiczny rozwój polskiego przedsiębiorstwa. Historia partnerstwa obu firm sięga połowy lat 90. ubiegłego wieku. Drugiego grudnia 1995 r. koncern The Goodyear […]

Dębica i jej działania na rzecz rozwoju społeczności lokalnej
Dębica i jej działania na rzecz rozwoju społeczności lokalnej

Forum Odpowiedzialnego Biznesu doceniło aktywność dębickiego producenta ogumienia na rzecz rozwoju edukacyjnego dzieci z regionu. Prowadzona przez firmę praktyka wspierania finansowego zajęć organizowanych w ramach Politechniki Dziecięcej została wyróżniona w najnowszej edycji raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”, w kategorii „zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej”. Raport Forum Odpowiedzialnego Biznesu stanowi największy w Polsce przegląd […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!