Główne tematy, jakie pojawiły się na tegorocznej Konferencji Partnerów Handlowych firmy Moto-Profil oraz konferencji należącej do niej marki ProfiAuto koncentrowały się wokół udoskonalenia mechanizmu współpracy między siecią i jej partnerami oraz wdrażania nowoczesnych pomysłów.
Coroczna Konferencja Partnerów Handlowych firmy Moto-Profil oraz Konferencja ProfiAuto odbyła się 17 października br. W ramach tej drugiej, na spotkaniu w dopołudniowych godzinach w hotelu Angelo w Katowicach pojawiło się 200 gości. Dyskutowali oni m.in. o dotychczasowych działaniach i planach na przyszłość. Wśród prelegentów znaleźli się Fotios Katsardis – prezes stowarzyszenia Temot International, Michał Tochowicz – manager projektu ProfiAuto, Piotr Tochowicz – prezes zarządu Moto-Profil oraz Ilirjan Osmanaj – Pełnomocnik Zarządu Moto-Profil ds. Rozwoju i Strategii. Przewodnim tematem ich wystąpień było wprowadzenie w firmie rozwiązań i pomysłów, które sprawią, że na przestrzeni najbliższych lat Partnerzy ProfiAuto będą mogli zaproponować klientom zupełnie nową jakość oraz nowoczesne i funkcjonalne rozwiązania, stworzone z myślą o mechanikach i detalistach.
W ramach popołudniowej Konferencji Partnerów Handlowych Moto-Profil, dystrybutor zaprosił uczestników na uroczysty bankiet do Alvernia Studios w Nieporazie koło Alwerni. To miejsce, w którym swoje produkcje filmowe realizowali m.in. Agnieszka Holland i Andrzej Wajda. Futurystyczną i filmową scenerię organizatorzy podkreślili dodatkowo grą świateł i techniką sceniczną, dopasowaną do lokalizacji i architektury obiektu. Imprezę rozpoczęto prezentacją zrealizowaną w technice mappingu – trójwymiarowej projekcji obrazu wykorzystującej elementy architektury. W sposób symboliczny zaprezentowano dzięki niej nowoczesność – jako cel i kierunek, w którym podążać będzie w najbliższych latach Moto-Profil wraz dostawcami i przedstawicielami firm zrzeszonych w sieci ProfiAuto. Po uroczystej kolacji goście mieli okazję zobaczyć występ Kabaretu Młodych Panów, a następnie zaproszeni zostali na koncert gwiazdy wieczoru – zespołu Bajm. Po koncercie przyszedł czas na część taneczną. Tradycyjnie już, zabawa trwała do rana, w rytmie hitów wybranych przez znanego dziennikarza muzycznego Hirka Wronę.
Imprezę poprowadziła dziennikarka Patrycja Tomaszczyk-Kindla, a partnerami wydarzenia byli: Centra, Exide, Schaeffler Group, Monroe, ZF, Sachs, Lemforder, Tedgum, Sasic, Fomar Friction, Purflux, Philips, Tomex, Mann Filter, Gates, TRW, ATE, Febi Bilstein, Zimmermann, Brembo oraz NGK.
– „Doroczne spotkania z naszymi Partnerami są dla nas bardzo ważne. Współpraca z niezależnymi podmiotami opiera się przede wszystkim na partnerskich relacjach i wzajemnym inspirowaniu do pozytywnych zmian. Mówiliśmy głównie o tym, że w kolejnych latach takich właśnie zmian czeka nas wiele. Wszystkie planujemy z myślą o firmach, które współpracują z Moto-Profil oraz tworzą sieć ProfiAuto. Dążymy do nowej jakości współpracy, jaka umożliwi partnerom na lokalnych rynkach jeszcze szybszy rozwój." – mówi Piotr Tochowicz, prezes zarządu Moto-Profil sp. z o.o.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
nick, 23 października 2015, 13:29 0 0
Jakie nastroje na rynku? Ktos cos?
Odpowiedz
nick, 28 października 2015, 18:09 0 0
to wr jaka koszulke teraz zalozy?
Odpowiedz
Bob, 2 listopada 2015, 8:21 0 0
niezle
Odpowiedz