Nowy REPXPERT dostępny online

24 lipca 2015, 14:56

Schaeffler Automotive Aftermarket inicjuje nową odsłonę portalu REPXPERT. Jest to źródło najnowszych informacji o produktach, jak i instrukcji montażu. Dodatkowo, po raz pierwszy w nowym portalu znalazła się pełna gama produktów wszystkich czterech marek – LuK, INA, FAG i Ruville.

Praktyka, wiedza, informacje – wokół tych trzech głównych zagadnień koncentruje się nowy, odświeżony REPXPERT. Intuicyjne menu oraz inteligentna wyszukiwarka pozwalają w szybki i precyzyjny sposób dotrzeć do poszukiwanych informacji.  Kluczowym elementem nowego portalu jest katalog online z dostępem do pełnej gamy produktów Schaeffler Automotive Aftermarket, czyli produktów marek LuK, INA, FAG i Ruville.

Dodatkowo, oprócz funkcji wyszukiwania produktów przy pomocy numerów OE, numerów referencyjnych, czy numerów EAN, portal przedstawia także opis produktów, ich zalety, informacje o aktualizacjach, diagnozie uszkodzeń oraz instrukcje montażu. Wszystkie te informacje dostępne są zarówno dla konkretnych produktów, jak i pojazdów. Bezpośrednio do danego produktu przypisane są wszystkie ważne źródła informacji, takie jak broszury, czy nagrania wideo.

Nowością w portalu REPXPERT jest oferta szkoleniowa Schaeffler Automotive Aftermarket. Pracownicy warsztatów, dystrybutorzy, rzeczoznawcy, uczelnie techniczne i zawodowe centra szkoleniowe, zainteresowane szkoleniami, znajdą tu informacje takie jak: filmy instruktażowe oraz materiały szkoleniowe. Portal oferuje wiele dodatkowych funkcji, takich jak kalendarz wydarzeń, udoskonalony sklep bonusowy, najnowsze informacje prasowe, czy aplikacja dotycząca dwumasowego koła zamachowego (DKZ), która w kilka sekund wyświetla wartość momentu dokręcenia śrub, tabele nominalnego kąta swobodnego obrotu i luzu krawędziowego dla każdego dwumasowego koła LuK. Po prostu, wszystko czego może potrzebować profesjonalny warsztat – dostępne od zaraz. W przypadkach, kiedy informacje nie są wystarczające, użytkownicy mogą uzyskać dane kontaktowe lub użyć przycisku umożliwiającego przesłanie zapytania.

– „REPXPERT to więcej niż zwykły portal internetowy, marka REPXPERT reprezentuje nasze usługi, takie jak techniczne prezentacje „na żywo” czy też szkolenia techniczne – czyli najprościej mówiąc, całe wsparcie techniczne, które oferujemy do naszych produktów i rozwiązań naprawczych.“ – twierdzi Dr. Robert Felger, członek zarządu ds. produktu i marketingu, Schaeffler Automotive Aftermarket.

Należy zaznaczyć, że użytkownicy już zarejestrowani na poprzednim portalu REPXPERT mają dostęp do nowej wersji zaledwie po kilku kliknięciach. Punkty bonusowe, zebrane wcześniej, zostaną automatycznie przeniesione do nowej platformy. Dla nowych uczestników, zainteresowanych portalem, rejestracja jest bezpłatna.

Dowiedz się więcej

Szkolenia firmy Schaeffler w programie bonusowym RepXpert
Szkolenia firmy Schaeffler w programie bonusowym RepXpert

Firma Schaeffler Polska, reprezentująca marki takie jak LuK, INA i FAG, od wielu lat udostępnia wiedzę techniczną przydatną w pracy warsztatu. Czyni to za pośrednictwem, funkcjonującego w sieci, portalu warsztatowego RepXpert. Zamień punkty bonusowe na szkolenia Portal zawiera zarówno ogólne informacje dotyczące działania poszczególnych zespołów takich jak: układ rozrządu, zespół przeniesienia napędu, zestawy łożysk, jak […]

Nowa generacja pomp płynu chłodzącego Ruville
Nowa generacja pomp płynu chłodzącego Ruville

Schaeffler Automotive Aftermarket, właściciel marki Ruville wprowadził do oferty nowe, zmodyfikowane pompy płynu chłodzącego. Nowa konstrukcja wyeliminowała problem nieszczelności – nawet przy wysokich temperaturach. Schaeffler Automotive Aftermarket oferuje pod swoją marką Ruville zarówno zestawy z  pompą płynu chłodzącego, jak i pojedyncze pompy do prawie wszystkich najpopularniejszych europejskich i azjatyckich marek samochodów osobowych. Dzięki zastosowaniu bardziej […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

dx, 7 sierpnia 2015, 9:25 0 0

jest gorszy niż stary portal

Odpowiedz