Marka i oleje silnikowe Shell Helix otrzymały Laur Konsumenta – Grand Prix 2015 w kategorii oleje silnikowe. To już czwarty tytuł przyznany Shell Helix i Technologii Shell PurePlus w ciągu ostatniego półrocza.
Laur Konsumenta to nagroda przyznawana przez klientów, w ogólnopolskim badaniu konsumenckim. O przyznaniu nagrody decydują głosy konsumentów zebrane w sondażu telefonicznym oraz przez ankieterów działających w najważniejszych punktach miast na terenie całego kraju. Wskazują oni najbardziej wyróżniające się na rynku produkty i marki, które są godne polecenia.
Grand Prix otrzymują produkty i marki, które odniosły sukces w trzech kolejnych edycjach plebiscytuw swojej kategorii produktowej. Shell Helix zajmował miejsca na podium przez trzy ostatnie lata,
a dodatkowo w ubiegłym roku oleje silnikowe Shell Helix Ultra Professional zostały wyróżnione Odkryciem Roku.
– „Dziękujemy wszystkich konsumentom, którzy tak pozytywnie ocenili markę Shell Helix, i to przez trzy lata z rzędu. Nasze produkty są wytwarzane z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, dlatego cieszymy się bardzo, że spotkały się z tak dużym uznaniem.” – powiedział Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży Shell Polska.
Komentarze