Niebiesko-czerwone logo firmy LIQUI MOLY towarzyszy zawodnikom rywalizującym w szwedzkim Falun podczas Mistrzostw Świata w Narciarstwie Klasycznym. Producent olejów i chemii samochodowej jest jednym z głównych sponsorów imprezy.
Falun to niewielkie miasteczko w szwedzkim regionie Dalarna, położone o dwie godziny drogi na północy zachód od Sztokholmu. Zimą staje się ono prawdziwą stolicą białego szaleństwa, a w dniach 18 luty – 1 marca gości najlepszych zawodników narciarstwa klasycznego, zresztą już nie po raz pierwszy w swojej historii.
Na Mistrzostwa do Falun pojechało 18 zawodników polskiej reprezentacji narodowej.
– „Szanse medalowe są. Liczę, że Justynie Kowalczyk uda się tam zdobyć przynajmniej jeden medal, nasi skoczkowie indywidualnie zdobędą co najmniej jeden medal, a także wykorzystają szansę medalową drużynowo, tak jak udało się to w Val di Fiemme” – powiedział dziennikarzowi Eurosport, Apoloniusz Tajner, prezes Polskiego Związku Narciarskiego.
-„Sponsoring narciarskich Mistrzostw Świata zbliża nas do celu, jakim jest zaistnienie jako prawdziwie globalna marka. Podobnie jak zawodnicy dadzą z siebie wszystko, aby wygrać, tak LIQUI MOLY pracuje nieustannie na swoją pozycję lidera branży motoryzacyjnej” – mówi Gerhard Riedmüller, manager ds. eksportu w LIQUI MOLY.
Niemiecki producent był obecny również podczas zakończonych przed kilkunastoma dniami Mistrzostw Świata w Narciarstwie Alpejskim, które odbyły się w amerykańskim Beaver Creek.
Komentarze