IC-Premia – program lojalnościowy Inter Cars S.A.

18 maja 2005, 0:00

1. Co to jest program lojalnościowy IC-Premia?

Inter Cars S.A. stworzył profesjonalny program lojalnościowy IC-Premia. Program ten daje niczym nieograniczone możliwości uczestniczenia w każdej promocji i zdobywania punktów. Punkty te można zamienić na nagrody.
Punkty za zakupy w Inter Cars S.A. liczone są automatycznie od dnia rejestracji, czyli momentu, kiedy firma otrzymała przesłany przez klienta formularz zgłoszeniowy. Punkty Programu IC-Premia klient otrzymuje za każdy zakup dokonany w Inter Cars, niezależnie od tego, czy kupuje żarówkę samochodową czy nowoczesne wyposażenie warsztatu.
Za każde 10 PLN wydane na zakupy klient otrzymuje 1 punkt, który odkładany jest na specjalnym, należącym do niego, koncie. Inter Cars szczególnie zachęca do zakupów produktów w okresie akcji promocyjnych, podczas których, za każde 10 PLN można dostać nawet kilkaset punktów. Podobnie sytuacja ma się z określonymi towarami, których zakup w okresie akcji promocyjnej premiowany jest zwielokrotnioną ilością punktów. Kupując w Inter Cars S.A. i biorąc udział w organizowanych akcjach promocyjnych klienci mogą bardzo szybko stać się posiadaczami bardzo atrakcyjnych i przydatnych nagród wybierając je samodzielnie z Katalogu Nagród.
W Katalogu Nagród do Programu IC-Premia starano się, aby każdy z jego uczestników znalazł w nim coś dla siebie. Dlatego też prezenty są zróżnicowane. Wraz z Katalogiem Nagród uczestnik otrzymuje także kartę członkowską potwierdzającą uczestnictwo w programie.

2. Jak działa Program Lojalnościowy IC-Premia?
Celem programu jest zbudowanie trwałej relacji pomiędzy klientem i firmą Inter Cars S.A. Firma chce, aby obecni i nowi klienci wybierali Inter Cars S.A. jak swojego głównego dostawcę, w zamian, za co daje on im możliwość zdobycia nagród. Oczywiście klient im więcej kupuje tym więcej zdobywa punktów, a co za tym idzie może szybciej wymienić je na nagrodę o mniejszej wartości lub zbierać punkty na nagrodę o wyższej wartości.

3. Kto może być uczestnikiem Programu IC-Premia?
Uczestnikiem Programu IC-Premia może być każdy zarejestrowany klient Inter Cars S.A. zarówno osoba fizyczna, jak i firma, która wypełniła i odesłała formularz zgłoszeniowy.
W programie nie mogą brać udziału odbiorcy „exportowi”.
Klient detaliczny zarejestrowany w bazie klientów Inter Cars S.A. może również być uczestnikiem Programu IC-Premia.

4. Rejestracja klientów do programu – jak może klient się rejestrować?
a. Formularz w oddziale
– Formularze dostarczone do oddziałów. Klienci wypełniają formularz na miejscu w oddziale. Filia wypełniony formularz wysyła pocztą wewnętrzną do Centrali na Dział Promocji i Reklamy z dopiskiem IC Premia. Punkty są naliczane klientowi po zarejestrowaniu formularza w Centrali (do 7dni roboczych). Karta członkowska klienta zostanie przesłana pocztą na adres nadawcy.
b. Formularz pocztą – klient może wypełniony formularz wysłać pocztą na adres INTER CARS S.A. 05-152 Czosnów ul. Gdańska 15 do Działu Promocji i Reklamy.
Punkty są naliczane klientowi po zarejestrowaniu formularza w Centrali.
Karta członkowska klienta zostanie przesłana pocztą na adres nadawcy.
c. Formularz w Internecie – klient korzystając z strony internetowej www.intercars.com.pl klikając „kartę członkowską IC-PREMIA” lub www.icpremia.pl przechodzi na stronę z formularzem, który wypełnia i wysyła. Punkty klientowi naliczają się w ciągu 2 dni roboczych po wysłaniu formularza. Karta członkowska klienta zostanie przesłana pocztą na adres zgłaszającego.

5. W jaki sposób naliczane są punkty i co to są za punkty?
Punkty klientowi będą się naliczać w następujący sposób: za każde 10 PLN netto wydane na zakup dowolnego produktu lub usługi klient otrzymuje 1 punkt. Dodatkowo w czasie organizowanych promocji w Inter Cars S.A. klient może zdobyć nawet do 100 razy więcej punktów za każde 10 PLN netto wydane na zakup promocyjnych produktów, lub za zakup 1 szt. produktu.
Punkty te będą punktami dostępnymi do wykorzystania na nagrodę dopiero po uregulowaniu całej płatności wobec Inter Cars S.A.

6. Jak sprawdzać punkty?
Filie Inter Cars S.A. obsługujące program SAFO
Każdy klient może sprawdzić ilość zdobytych przez siebie punktów w oddziale Inter Cars S.A. w momencie robienia zakupów lub telefonicznie. Podczas tworzenia Zamówienia, dla Klienta widoczna jest ilość punktów, jakie uzyska przy jego potwierdzeniu. Punkty naliczają się tylko klientom, którzy przystąpili do programu, IC Premia. Do systemu punkty trafiają w momencie wystawienia faktury bądź paragonu.
Internet
W Internecie na stronie www.icpremia.pl, klient może sprawdzić ilość zdobytych punktów logując się do systemu. (Pierwsze logowanie to: login – nr klienta (np. 000001) ,  hasło – nr karty IC Premia).
SMS – Info
W przyszłości dostępna będzie opcja sprawdzania ilości zdobytych punktów przez SMS. Klient wysyła SMS z zapytaniem i dostaje zwrotnego SMS z odpowiedzią o ilości zdobytych i dostępnych punktów.
Przy aktualizacji cennika
Wkrótce każdy z uczestników IC Premia będzie otrzymywać informację o ilości Dostępnych i Aktywnych punktów przy aktualizacji swojego cennika
Infolinia
Klient może sprawdzić ilość zdobytych punktów dzwoniąc do Call Center pod numer telefonu: (0-22) 714-15-00 w dni powszednie w godzinach: 8.00-17.00.

7. Co to są promocje i jak o nich będą informowani klienci?
W ramach programu IC Premia będą organizowane promocje, w trakcie, których uczestnik programu otrzymuje wielokrotnie więcej punktów za każde 10 PLN wydane na produkt promocyjny lub wielokrotność punktową za każdą sztukę produktu w promocji.
Uczestnicy programu informowani będą w następujący sposób:
– przez sprzedawców w filiach
– przez ulotki, plakaty, streemery wystawione w filiach
– przez SMS wysyłany przez Dział Promocji i Reklamy bezpośrednio do uczestników programu IC Premia
– przez „pop-up” – banner elektroniczny przy aktualizacji cennika przez klienta
– za pośrednictwem stron internetowych www.icpremia.pl, www.intercars.com.pl

8. Kto to jest Partner strategicznym programu?
Partnerami strategicznymi programu IC-Premia są: jedmni z największych dostawców firmy, którzy wyrazili chęć udziału w programie. Są to takie firmy jak:
Bosch, Castrol, Contitech, Delphi, Febi, Federal Mogul, Filtron, Fomar Borg, Spidan, Osram, Sachs, SKF, Textar, TRW, Valeo.

9. Filie C-klasowe w programie IC-Premia
Klienci filii C-Klasowych biorą udział w programie na podobnych zasadach jak wszyscy inni uczestnicy programu. Klienci filii C-Klasowych będą otrzymywali informację o rzeczywistej ilości zdobytych punktów z pewnym opóźnieniem wynikającym z przyczyn systemowych. Do 10. dni roboczych po zakończeniu miesiąca filia otrzyma od Działu Analiz IC Czosnów listę uczestników z aktualnymi punktami.
Poza tym istnieje na bieżąco możliwość sprawdzania punktów w Internecie oraz przy aktualizacji cennika.

10. Czy będą inne promocje niż te w programie IC-Premia?
Pozostaną tylko ogólnopolskie promocje organizowane przez producentów części dla wszystkich swoich dystrybutorów na ustalonych przez nich zasadach.

11. Jak klient zamawia nagrody?
 – Przez Internet na stronie www.icpremia.pl Klient wybiera nagrodę, którą chce otrzymać. W ciągu 14 dni roboczych od momentu wysłania formularza do klienta na wskazany adres trafia wybrany przez klienta prezent.
– Przez oddziały Inter Cars S.A. gdzie znajdą się specjalne „Formularze Zamówienia Nagrody”. Klient wypełnia formularz, który pozostawia w filii. Osoba przyjmująca formularz ma obowiązek podpisać odbiór, koniecznie wpisać datę, przystawić pieczęć filii i oderwać perforowany odcinek dla klienta. Tego samego dnia filia przesyła (pocztą wewnętrzną) do Centrali do Działu Promocji i Reklamy. Klient nagrodę otrzyma w ciągu 30 dni od daty dostarczenia formularzu do Centrali.
– Wypełniając stronę z Katalogu Nagród. Klient może wysłać ją bezpośrednio do Czosnowa (do Działu Promocji i Reklamy ) lub pozostawić w filii.

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!