10 lat współpracy firmy Hankook z organizacją na rzecz bezpiecznego i legalnego tuningu

5 grudnia 2014, 13:29

Kampania TUNE IT! SAFE! organizowana przez Federalne Ministerstwo Transportu, Stowarzyszenie Firm Tuningowych oraz producenta opon Hankook, ma na celu promowanie bezpiecznego i legalnego tuningu. Po raz kolejny jej twórcy przedstawili charakterystycznego ambasadora idei w policyjnej stylistyce – BMW X4 2.0i xDrive by AC Schnitzer.

Poddane tuningowi BMW to pojazd z popularnego segmentu SAV (Sports Activity Vehicle). Tradycyjnie oficjalna odsłona nastąpiła podczas imprezy Essen Motor Show. Przedstawiony pojazd kampanii udowadnia, że także uszlachetnione SUV-y i SAV-y mogą być przykładami fascynującego, a przede wszystkim legalnego tuningu. Policyjne BMW X4 zostało wyposażone w pasujące stylem, klasyczne, szerokie opony Hankook Ventus S1 evo w rozmiarze 22 cale.

Po dziesięciu latach kampanii producent opon Hankook nadal pozostaje jej głównym sponsorem i wspólnie z Federalnym Ministerstwem Transportu i Infrastruktury Cyfrowej oraz VDAT konsekwentnie wspiera inicjatywę TUNE IT! SAFE! Opracowany na dziesięciolecie inicjatywy w 2015 roku przez firmę tuningową z Akwizgranu AC Schnitzer samochód policyjny oparty na modelu BMW X4 został wyposażony w szerokie opony klasy high-end Ventus S1 evo w rozmiarze 265/30 R 22.

To wielokrotnie nagradzane klasyczne ogumienie Ultra High Performance, w którego produkcji specjalizuje się Hankook, udowadnia, że maksymalne osiągi i najwyższe bezpieczeństwo nie muszą się wykluczać. Pojazd kampanii wyposażono w opony niskoprofilowe, co daje mu nie tylko sportowy wygląd, ale także maksymalne osiągi, znakomite parametry podczas hamowania na mokrej i suchej nawierzchni, a także optymalną precyzję jazdy i bocznego prowadzenia. Opony Ventus S1 evo marki Hankook zapewniają modelowo niskie wartości dla hałasu toczenia, a także odpowiednio wysoki komfort jazdy.

Po prestiżowej premierze samochód BMW X4 2.0i xDrive by AC Schnitzer z oponami Hankook będzie można podziwiać od 29 listopada do 7 grudnia 2014 r. w hali 10, na stoisku F104,naprzeciwko stoiska producenta opon premium, jako jedną z głównych atrakcji targów Essen Motor Show. W ciągu całego roku pojazd będzie popularnym gościem wielu imprez w całych Niemczech, promującym bezpieczne i odpowiedzialne tuningowanie.

Więcej o inicjatywie TUNE IT! SAFE!

W 2005 roku inicjatywa została powołana do życia i oficjalnie przedstawiona na targach Essen Motor Show. TUNE IT! SAFE! to projekt wspierany przez Federalne Ministerstwo Transportu oraz Stowarzyszenie Firm Tuningowych (VDAT), a także szereg innych organizacji. Jego celem jest popularyzowanie bezpiecznego i odpowiedzialnego tuningu przy zastosowaniu markowych produktów. Każdego roku symbolem kampanii jest tuningowany pojazd policyjny udostępniany przez członków VDAT lub koncern motoryzacyjny. Przy wsparciu sponsora głównego – producenta opon Hankook – inicjatywa TUNE IT! SAFE! realizuje swój cel, jakim jest zapobieganie nielegalnemu i niebezpiecznemu tuningowi. W dążeniu do tego celu każdego roku kampania przemierza całe Niemcy i promuje swoje idee na zlotach tuningowych, targach i wielu innych imprezach.

 

Dowiedz się więcej

Wyniki finansowe Hankook Tire
Wyniki finansowe Hankook Tire

Spółka Hankook Tire ujawniła swoje wyniki finansowe za trzeci kwartał 2014 r., w tym przychody ze sprzedaży globalnej na poziomie 1,25 miliarda EUR (1,72 biliona KRW). Wzrost dotyczący globalnej działalności spółki wynika ze sprzedaży opon UHP oraz rozszerzenia oferty spółki w zakresie oryginalnego wyposażenia. Spółka Hankook Tire ogłosiła swoje wyniki finansowe za trzeci kwartał 2014 roku, […]

Rozstrzygnięcie Hankook Tyre Design Challenge 2014
Rozstrzygnięcie Hankook Tyre Design Challenge 2014

Konkurs na nowatorskie pomysły związane z oponami samochodowymi, zorganizowany przez firmę Hankook, dobiegł końca. Nagrody dla zwycięzców przyznano podczas targów Essen Motor Show. Konkurs dla studentów-projektantów przeprowadzono we współpracy z renomowanym Uniwersytetem w Pforzheim oferującym kształcenie w zakresie projektowania, inżynierii i ekonomii. Zwycięskie projekty zaprezentowano podczas Essen Motor Show, najpopularniejszych europejskich targów poświęconych tuningowi i […]

Wyniki finansowe Hankook Tire w roku 2014
Wyniki finansowe Hankook Tire w roku 2014

Przychody ze sprzedaży globalnej Hankook Tire w 2014 r. wyniosły 4,78 mld EUR. Spółka odnotowała wzrost na rynku opon UHP i rozszerzyła ofertę w zakresie oryginalnego wyposażenia pojazdów (OE). Hankook Tire ogłosiła osiągnięcie przychodów ze sprzedaży globalnej na poziomie 4,78 mld EUR (6,68 bln KRW) oraz zysku operacyjnego wynoszącego 737,1 mln EUR (1,03 bln KRW) […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!