Continental rozpoczął nowy projekt medialny, którego celem jest zwrócenie uwagi kierowców na konieczność wymiany opon na zimowe. Działania w ramach akcji “Zimoaktywni” są realizowane w radiu, prasie i internecie.
Na stronie akcji: www.zimoaktywni.pl znany rysownik Henryk Sawka zachęca do wymiany opon na zimowe. Ponadto na stronie znajdują się materiały filmowe z poradami ekspertów i kierowców, a także konkurs. Akcję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa w prasie, Internecie i radiu.
Na stronie internetowej akcji, kierowcy mogą przekonać się jaki wpływ ma rodzaj ogumienia na długość drogi hamowania na śliskiej nawierzchni, a także sprawdzić, jaki typ kierowcy reprezentują. Specjalnie dla Zimoaktywnych przygotowano konkurs – aby wygrać komplet opon zimowych Continental wystarczy pokazać, za pomocą zdjęcia, filmu czy tekstu, że zima może zaskoczyć tylko drogowców. W projekt zaangażował się ceniony rysownik Henryk Sawka, który z przymrużeniem oka komentuje sposoby przygotowania polskich kierowców do zimy.
– „Przez projekt Zimoaktywni.pl chcieliśmy w rzeczowy, czytelny i interesujący sposób wyjaśnić kluczowe kwestie związane z bezpieczeństwem jazdy po zimowych drogach. Mamy nadzieję, że wśród polskich kierowców jest wielu Zimoaktywnych, którzy zaangażują się w tej wyjątkowy projekt” – powiedziała Ewa Ostapczuk-Wasilewska, Media & Communication Manager, Continental Opony Polska.
Projekt wspiera ogólnopolska kampania reklamowa prowadzona w kluczowych magazynach motoryzacyjnych i biznesowych, takich jak: Auto Świat, Tygodnik Przeglądu Sportowego, TopGear, Newsweek i Forbes, oraz w Internecie, w serwisach informacyjnych Onet.pl oraz na stronach AutoŚwiat.pl, TopGear.com.pl i Newsweek.pl. Akcji towarzyszy reklama i działania redakcyjne na antenie rozgłośni radiowej Radio ZET. Kampania potrwa do końca 2014 roku.
Komentarze