DTEC – Klocki hamulcowe nowej generacji o niskim stopniu emisji pyłu

12 listopada 2014, 23:16

TRW uważa, że w temacie bezpieczeństwa nie ma miejsca na kompromisy. Właśnie dlatego inżynierowie firmy prowadzą nieprzerwane prace nad opracowywaniem nowej generacji materiałów ciernych, wytwarzających mniej pyłu.

 

 

Dowiedz się więcej

PERFECT MATCH – Klocki i tarcze hamulcowe firmy TRW
PERFECT MATCH – Klocki i tarcze hamulcowe firmy TRW

Tarcze i klocki hamulcowe firmy TRW zostały zaprojektowane z myślą o perfekcyjnej współpracy. Najwyższa skuteczność hamowania już od pierwszego użycia hamulców dzięki powłoce klocków idealnie dopasowującej je do tarcz firmy TRW. Powłoka nałożona jest wyłącznie na piaście i krawędzi tarczy, co zapewnia optymalną ochronę przed korozją. Bez dodatkowych powłok, które mogłyby utrudnić proces docierania się […]

Wzrost popularności oferty układów kierowniczych TRW
Wzrost popularności oferty układów kierowniczych TRW

Firma TRW przedstawiła statystyki, wykazujące że sprzedaż swoich regenerowanych części układu kierowniczego przekroczyła wszelkie oczekiwania. Dzięki wyraźnej poprawie kontroli prowadzenia pojazdu, zapewnianej przez oferowane produkty, firma osiągnęła pozycję lidera na europejskim rynku części zamiennych. W porównaniu do konwencjonalnych, hydraulicznych układów wspomagania układu kierowniczego, w których do pracy wykorzystuje się napędzaną pasem pompę, system elektrycznego wspomagania […]

Amortyzatory TRW – budowa i działanie
Amortyzatory TRW – budowa i działanie

Działanie amortyzatora w dużym uproszczeniu można opisać następująco: w cylindrze wypełnionym olejem porusza się tłok posiadający system kalibrowanych kanałów i zaworów. Zawory takie znajdują się też na dnie cylindra. Przepływ oleju jest dzięki temu odpowiednio dławiony i pozwala ograniczyć szybkość ruchu tłoka, a tym samym wytłumić jego drgania. Amortyzatory hydrauliczne wszystkich producentów działają w oparciu […]

Amortyzatory TRW – budowa i działanie
Amortyzatory TRW – budowa i działanie

Działanie amortyzatora w dużym uproszczeniu można opisać następująco: w cylindrze wypełnionym olejem porusza się tłok posiadający system kalibrowanych kanałów i zaworów. Zawory takie znajdują się też na dnie cylindra. Przepływ oleju jest dzięki temu odpowiednio dławiony i pozwala ograniczyć szybkość ruchu tłoka, a tym samym wytłumić jego drgania. Amortyzatory hydrauliczne wszystkich producentów działają w oparciu […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 23 października 2014, 0:25 0 0

Chciałbym otrzymać jakieś konkretne dane. Np. współczynnik tarcia materiału. Bo obawiam się, że te Remsy będą jak Ceramiczne (tfu, tfu) ATE gorzej hamujące od normalnych węglowo-metalicznych... Ale może się mylę ? I drugie pytanie: czy jakiekolwiek klocki TRW są dostarczane na pierwszy montaz ?

Odpowiedz

Anonim, 26 października 2014, 16:51 0 0

Tak są na pierwszy montaż np w Toyocie, VW też były :)

Odpowiedz

Anonim, 13 listopada 2014, 19:21 0 0

jakość TRW niestety zeszła na psy. Do tego marży na tym nie ma żadnej. Ale trzema to mieć w ofercie. Niestety pan G. zepsuł zabawami cennikiem i rozdawnictwem dystrybucję tego produktu

Odpowiedz