Wszytko się Starzeje – kampania edukacyjna Monroe

16 lipca 2014, 14:18

Aby przypomnieć klientom o konieczności wymiany zużytych lub uszkodzonych amortyzatorów, marka Monroe rozpoczęła ponownie edukacyjną kampanię dla klientów, zatytułowaną “Wszytko się Starzeje. Nawet Twoje amortyzatory.”

Kampania stawia znak równości pomiędzy zużytymi amortyzatorami a innymi przedmiotami przejawiającymi symptomy zużycia, takimi jak banany, szczoteczki do zębów oraz meble

– „W branży samochodowej, o amortyzatorach mówi się często jako o produktach kontroli jazdy. Ten termin precyzyjniej określa jaka jest ich prawdziwa funkcja.” – powiedział Alex Gelbcke, wiceprezes i dyrektor generalny, Aftermarket Europe w Tenneco Inc, gdzie produkuje się amortyzatory Monroe.

Przedstawiciele branży motoryzacyjnej zalecają, aby przeprowadzić, przynajmniej raz w roku, rzetelną inspekcję amortyzatorów pod kątem ich zużycia, a zużyte układy należy wymieniać nie rzadziej niż po każdych 80 000 kilometrów. Przestrzeganie tego wzorca wymiany jest niezwykle ważne, gdyż wspomniane komponenty mogą tracić swoją niezawodność stopniowo, w sposób prawie niezauważalny.

Dowiedz się więcej

Obrotowe rysunki w katalogach Monroe i Walker
Obrotowe rysunki w katalogach Monroe i Walker

Elektroniczne katalogi Monroe i Walker zostały wzbogacone o obrotowe rysunki produktów. Nowa funkcja pozwala użytkownikom na sprawną i precyzyjną identyfikację elementów kontroli właściwości jazdy oraz emisji spalin. Nowe obrotowe rysunki pozwalają użytkownikowi na obracanie oraz przybliżanie detali poszczególnych części, tak aby można było zidentyfikować kluczowe elementy konstrukcyjne, jak na przykład umiejscowienie portów czujników tlenowych na […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!