PL.2012 – operator Stadionu Narodowego oraz firma OSRAM, podpisali umowę o współpracy. Umowa ma być kolejnym krokiem na drodze do skompletowania przez Stadion Narodowy “11 marzeń”, czyli drużyny silnych partnerów biznesowych.
OSRAM oświetli Stadion Narodowy
Mecz, koncert, festiwal, konferencja – kluczowym elementem każdej oprawy jest oświetlenie. Specjalistą w tym zakresie jest firma OSRAM. Stadion Narodowy to miejsce, które podczas organizacji każdego wydarzenia dąży do perfekcji. Wspólny mianownik i dotychczasowa owocna współpraca przesądziły o tym, że obie marki są partnerami.
– „Stadion Narodowy konsekwentnie realizuje politykę współpracy z najlepszymi markami z poszczególnych branż. Dołączenie przez OSRAM, światowego lidera w branży oświetleniowej, do grona oficjalnych dostawców jest potwierdzeniem, że rozwiązania dostarczane przez tę firmę na najlepszy wielofunkcyjny obiekt w tej części Europy sprawdzają się. Jako operator Stadionu Narodowego cieszymy się też, że nasi partnerzy dodatkowo doceniają ten obiekt biznesowo, korzystając z jego powierzchni konferencyjnych oraz VIP" – powiedział Tomasz Zahorski, dyrektor ds. partnerstw korporacyjnych spółki PL.2012 .
OSRAM odpowiada za oświetlenie najważniejszych miejsc i wydarzeń na świecie. Wśród nich stadion w Sao Paulo – jedna z aren piłkarskich Mistrzostw Świata w Brazylii, czy paryski Disneyland. OSRAM nie boi się wyzwań – za takie z pewnością trzeba uznać oświetlenie Kaplicy Sykstyńskiej czy Capital Gate w Abu Zabi.
– „Jesteśmy dumni, że mogliśmy zaprojektować oświetlenie Stadionu Narodowego. Jest bardzo nowoczesną realizacją, w której wykorzystaliśmy innowacyjne technologie. Energooszczędność i pełną elastyczność uzyskaliśmy dzięki zastosowaniu technologii LED. Możliwość tworzenia form świetlnych o dowolnych rozmiarach i kształtach, różnym natężeniu i barwach światła sprawiają, że jest to idealne narzędzie do podkreślania zarówno fasad obiektów jak i ich architektonicznych detali. Nasze rozwiązanie pozwoliło na przemianę statycznej bryły budynku w multimedialny ekran." – powiedział Janusz Mitko, dyrektor marketingu i strategii sprzedaży na Europę Wschodnią w firmie OSRAM.
Potwierdzeniem zdanego egzaminu jest międzynarodowa nagroda Lighting Design Awards za oświetlenie elewacji Stadionu Narodowego. To jedyne miejsce w Polsce gdzie wykorzystano aż 1648 opraw Liner XB-36, z których każda wyposażona jest w 36 modułów LED dużej mocy. Świecące na biało lub czerwono oprawy mogą być dowolnie ściemniane lub rozjaśniane.
– „Założyliśmy, że rozświetlona fasada powinna „komunikować” się z widzami i przechodniami. Nowoczesny system sterowania, który również dostarczyła firma OSRAM, umożliwia kreowanie dynamicznych scenariuszy świetlnych, napisów, znaków graficznych i innych efektów podczas ważnych wydarzeń. To nie tylko efektowne, lecz także oszczędne rozwiązanie, które wpisuje się w strategię optymalizacji kosztów, realizowaną przez PL.2012." – dodaje Janusz Mitko z firmy OSRAM.
– „Firmy, z których sprzętu czy usług już korzystamy i z których jakości nasi goście są zadowoleni, są dla nas zawsze pierwszymi partnerami do rozmowy o szerszym partnerstwie. Niezwykle ważna jest dla nas również wspólna wizja tego, co chcemy osiągać. Marka Stadionu Narodowego cały czas się rozwija. Wzmacnia. Dzięki temu możemy podpisywać coraz korzystniejsze umowy. To z kolei przekłada się na konkretny wynik finansowy. Silni partnerzy, tacy jak firma OSRAM, to jeszcze silniejszy Stadion Narodowy." – zaznacza Tomasz Zahorski z PL.2012 .
Komentarze