Klienci Auto Partner SA walczą o punkty w priorytetowej akcji dystrybutora – AP Expert 2014. Dwa tygodnie temu przedstawiciele firmy informowali o setkach zarejestrowanych kont, a po ujawnieniu szczegółów dotyczących wrześniowego eventu (dla 100 najlepszych mechaników), zainteresowanie akcją jeszcze wzrosło.
Do promocji zarejestrowało się już kilka tysięcy użytkowników. Fakt ten potwierdza mocną rywalizację na płaszczyźnie zakupów asortymentu z oferty Auto Partner SA.
Już w poniedziałek 5 maja 2014 r. na specjalnej platformie będzie dostępny test wiedzy, w którym można zdobyć dodatkowe punkty. Dystrybutor uczula klientów, by nie stracili okazji do umocnienia swojej pozycji w rankingu, bowiem w trakcie eliminacji dostępne są tylko dwa takie testy. Pominięcie jednego z nich może mieć więc duży wpływ na końcowe miejsce w rankingu, który decyduje o udziale w etapie półfinałowym i finale.
Posiadaną wiedzą można poprawić swoje miejsce w rankingu i zdobyć zaproszenie na event w Hotelu Ossa.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 30 kwietnia 2014, 8:16 0 0
Tak tak tylko Ciekawe czy beda jakies przekrety z miejscami bo moj warsztat cos podejrzanie wysoko.
Odpowiedz
Anonim, 30 kwietnia 2014, 18:43 0 0
Jakie to będą pytania - czy o ofertę AP czy typowe z mech. sam.??? Bo jak o ofertę to niech to przedstawiciele rozwiązują heheeh
Odpowiedz
Anonim, 9 maja 2014, 16:04 0 0
Pytania były w miarę. szkoda tylko że można walczyć również obrotem . wiedza to wiedza a przecież wiekszośc z nas zaopatruje się w kilku miejscach , np ja blacharki dużo robię i ... klops mam małe obroty a wiedzę ok i chyba nigdzienie pojadę :)
Odpowiedz