Autor: Witold Hańczka,
https://motofocus.pl/
16 kwietnia 2014, 16:50
Auto Partner SA zdradził szczegóły atrakcji dla klientów, którzy wezmą udział w półfinałach i finałach konkursu AP Expert 2014.
Dystrybutor cieszy się z odzewu, jaki wzbudziła promocja i setek zarejestrowanych użytkowników. Nie bez znaczenia jest tu zapewne fakt, że w promocji liczy się nie tylko obrót, ale przede wszystkim wiedza mechaników.
Do testów wiedzy pozwalających zdobyć większą ilość punktów w konkursie zostało 18 dni. Oprócz możliwości zdobycia nagród o łącznej wartości ponad 350 000 zł, każdy z uczestników spotkania w Hotelu Ossa będzie miał okazję uczestniczyć w wyjątkowych atrakcjach organizowanych przez rajdowy zespół RMF 4 Racing Team.
Wśród atrakcji, które odbędą się podczas eventu znajdą się między innymi:
przejazdy samochodami 4×4
przejazdy autami rajdowymi (goście zasiądą za kierownicą pod opieką pilotów w autach rajdowych grupy RMF4rt. Odważni natomiast będą mogli usiąść na fotelu pilota z kierowcą RMF4rt)
przeloty śmigłowcami
jazda quadami
oraz wiele innych.
Szczegóły akcji są dostępne na stronie apexpert.pl. Tam również można zobaczyć film promocyjny, zachęcający do sprawdzenia swojej wiedzy i tym samym udziału w AP Expert 2014.
AP EXPERT to całkowicie nowy projekt realizowany przez firmę Auto Partner SA przy wsparciu partnerów głównych: Bosch i Castrol oraz partnerów: Continental Contitech, Febi, Magneti Marelli, Mann Filter, Textar, Valeo oraz Delphi. Klienci dystrybutora mogą zdobyć wiele atrakcyjnych nagród, w tym samochód Volkswagen CC. To nie prima aprilis – dziś rozpoczyna się promocja AP EXPERT […]
Firma Auto Partner SA poinformowała o rozpoczęciu współpracy z zespołem rajdowym RMF 4RACING Team. Zespół RMF 4RACING Team powstał na początku 2012 roku jako następca Caroline Teamu, w którym swoją przygodę z off-roadem rozpoczął Adam Małysz. To za namową Rafała Płuciennika – założyciela i lidera Teamu, najsłynniejszy polski skoczek porzucił narty dla kierownicy. Dziś zespół […]
Klienci Auto Partner SA walczą o punkty w priorytetowej akcji dystrybutora – AP Expert 2014. Dwa tygodnie temu przedstawiciele firmy informowali o setkach zarejestrowanych kont, a po ujawnieniu szczegółów dotyczących wrześniowego eventu (dla 100 najlepszych mechaników), zainteresowanie akcją jeszcze wzrosło. Do promocji zarejestrowało się już kilka tysięcy użytkowników. Fakt ten potwierdza mocną rywalizację na płaszczyźnie […]
Komentarze
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Spoko niech narzekaja i dalej daja sie robic w konia z rabatami u innych! Nie bede mowil u kogo bo bedzie reklama. Co nie zmienia faktu ze AP mnie zaskoczylo mega akcja. Dzisiaj w kazdej branzy trzeba walczyc o klienta.
Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania, korzystania z narzędzi analitycznych, marketingowych oraz systemu komentarzy.
Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności. Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk „Rozumiem i akceptuję”. Jeżeli chcesz edytować ustawienia plików cookies, kliknij w przycisk „Ustawienia”.
Ta witryna korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z niej przez użytkownika. Spośród nich w przeglądarce użytkownika zapisywane są tylko te pliki cookie, które zostały zaklasyfikowane jako niezbędne, ponieważ są one niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Korzystamy również z plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować i zrozumieć sposób korzystania z witryny przez użytkowników. Pliki cookie są zapisywane w przeglądarce użytkownika wyłącznie za jego zgodą. Użytkownik ma również możliwość zrezygnowania z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na komfort przeglądania witryny.
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Te pliki cookie zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej, w sposób anonimowy.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Analityczne".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez GDPR w celu rejestrowania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Funkcjonalne".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Pliki te służą do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Niezbędne".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Inne".
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Wydajność".
viewed_cookie_policy
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent i służy do przechowywania informacji o tym, czy użytkownik wyraził zgodę na używanie plików cookie. Nie przechowuje on żadnych danych osobowych.
Funkcjonalne pliki cookie pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji stron trzecich.
Pliki cookie dotyczące wydajności służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga w zapewnieniu odwiedzającym lepszych wrażeń z użytkowania.
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcje z witryną. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp.
Reklamowe pliki cookie są używane do wyświetlania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających w różnych witrynach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 18 kwietnia 2014, 11:20 0 0
GRUBOO!!!
Odpowiedz
Anonim, 18 kwietnia 2014, 16:55 0 0
Ciekawe czy ktos teraz powie, ze AP sie nie rozwija.
Odpowiedz
Anonim, 29 kwietnia 2014, 15:26 0 0
Spoko niech narzekaja i dalej daja sie robic w konia z rabatami u innych! Nie bede mowil u kogo bo bedzie reklama. Co nie zmienia faktu ze AP mnie zaskoczylo mega akcja. Dzisiaj w kazdej branzy trzeba walczyc o klienta.
Odpowiedz