Czytelnicy niemieckich magazynów poświęconych samochodom i motocyklom wybierali najlepszy produkt na rynku motoryzacyjnym. W rankingu na najlepszą markę “Best Brand” zwyciężyło Brembo.
Auto Bild opublikował wyniki najnowszego sondażu przeprowadzonego wśród czytelników. Wynika z nich, że 68 proc. z ponad 70 000 głosujących uznaje Brembo za zdecydowanie najlepszą markę wśród producentów hamulców. Ten wynik to efekt dokonań marki w sportach motorowych, które Brembo przenosi do samochodów cywilnych.
Entuzjaści sportów motocyklowych także uważają, że siłą napędową Brembo są technologiczne innowacje w dziedzinie hamulców. 45 707 czytelników magazynu Motorrad doceniło wydajność i jakość klocków Brembo, zapewniając firmie ósmą z rzędu wygraną.
Do głosowania na najlepszą markę w branży motoryzacyjnej zaproszono też czytelników Autozeitung i 26 proc. z 19 419 głosujących wybrało tarcze Brembo najlepszym produktem.
Popularny niemiecki magazyn Auto Motor und Sport także przeprowadził wybory. 66,5 proc. z 115 000 głosów oddano na Brembo. W porównaniu z wynikiem zeszłorocznym to o 1,5 proc. więcej.
Brembo zdobyło też nagrodę Tuning Award 2013. W glosowaniu zorganizowanym przez magazyn Swiss Auto Illustrierte 81,1 proc. z oddanych głosów (1 100 glosujących) to głosy na rzecz sportowych hamulców Brembo.
Komentarze