Na 65. międzynarodowych Targach Samochodowych we Frankfurcie Bridgestone zaprezentuje swoje bieżące produkty strategiczne oraz opracowane przez siebie opony i technologie przyszłości.
Stoisko o łącznej powierzchni 320 m² zostało podzielone na dwie strefy:
1. Strefa teraźniejszości, która stanowi odniesienie do nowej platformy internetowej marki Bridgestone. Wystawione w tej strefie opony reprezentują cztery obszary strategiczne dla Bridgestone:
- nowe miejskie opony sportowe Potenza Adrenalin RE002 w segmencie opon UHP;
- cechujące się niskim oporem toczenia modele Ecopia EP150 i Ecopia EP001S;
- najlepsze opony turystyczne Turanza T001 z zaawansowanymi technologiami bezpieczeństwa i wydajności;
-
technologia Run-Flat, w którą wyposażone są sztandarowe opony sportowe Bridgestone Potenza S001 RFT.
Osobną część ekspozycji poświęcono oponom zimowym, gdzie umieszczono Audi Quattro wyposażone w opony sportowe Blizzak LM-32s.
2. Strefa przyszłości, która prezentuje technologie, produkty i koncepcje Bridgestone na przyszłość:
- opona koncepcyjna Bridgestone wykonana w 100% z materiałów recyklingowych;
- opona koncepcyjna Air-Free po raz pierwszy w Europie zainstalowana w koncepcyjnym samochodzie;
- opona koncepcyjna Half-Weight ważąca o połowę mniej niż opona tradycyjna;
-
technologia Large and Narrow („duże i wąskie”) przeznaczona do nowej generacji pojazdów przyjaznych dla środowiska.
Bridgestone pokazuje także technologię drukowania na oponach, udowadniając, że opony wcale nie muszą być czarne. Jest to możliwe dzięki procesowi zadrukowywania nowych opon.
Zaparkowany przed stoiskiem motocykl pokazowy przyciąga uwagę gości do kącika opon motocyklowych. W nim Bridgestone prezentuje swoje opony używane w zawodach MotoGP oraz najnowsze modele Battlax Sport Touring T30 i Hypersport S20.
Komentarze