Firmy NSK Ltd i thyssenkrupp AG podpisały protokół ustaleń (MoU) w celu oceny
warunków potencjalnego utworzenia spółki typu joint venture pomiędzy NSK
Steering i thyssenkrupp Automotive. Obie firmy realizują obecnie fazę ewaluacji
zanim podejmą decyzję o rozpoczęciu przyszłej współpracy przed końcem 2022 r.
Działy układów kierowniczych obu firm są wysoce komplementarne i zapewniają synergię
pod względem kompetencji produktowych, zasięgu geograficznego i grup klientów. Firma
NSK oczekuje, że połączone możliwości ułatwią spółce joint venture zaspokojenie
rozbudowanych i wysoko technologicznych wymagań globalnych klientów z branży
motoryzacyjnej. Pozwoli to również połączonemu podmiotowi skuteczniej konkurować na
globalnym rynku układów kierowniczych.
– NSK Steering i thyssenkrupp Automotive podzielają podobną kulturę zorientowaną na klienta i dążenie do doskonałości. Przewidywane wspólne przedsięwzięcie umożliwi nam dostarczanie produktów i usług zapewniających większą niż kiedykolwiek wartość dodaną dla naszych klientów na całym świecie. – podkreśla Saimon Nogami, starszy wiceprezes wykonawczy NSK Ltd
– Głównym celem jest doprowadzenie wszystkich naszych firm do zajęcia pozycji w TOP 3 na rynku. Tam, gdzie ma to sens technologiczny i strategiczny, chętnie współpracujemy z silnymi partnerami. Szczególnie w branży motoryzacyjnej wielkość i ekonomia skali to kluczowe czynniki zapewniające sukces na rynkach światowych. Już obecnie firmy motoryzacyjne thyssenkrupp AG mają dobrą sytuację rynkową, a współpraca między naszym działem motoryzacyjnym i NSK Steering może tylko pomóc w dalszym wzmacnianiu i poszerzaniu tej pozycji. – dodała Martina Merz, dyrektor generalny thyssenkrupp AG.
Rozwiązania NSK Steering to innowacyjne produkty, takie jak lekkie i kompaktowe układy
kierownicze ze wspomaganiem elektrycznym (EPS), układy kierownicze bez wspomagania
z możliwością regulacji i efektywnymi funkcjami absorbowania energii oraz lekkie przeguby
i wały pośrednie oferujące liczne funkcje zintegrowane.
W podpisanym protokole ustaleń obie firmy zgadzają się na niewiążącą fazę oceny
odpowiednich przedsiębiorstw, bez żadnych przyjętych z góry wyników. Do końca roku
zostanie podjęta decyzja o ewentualnym modelu współpracy.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
JACEK, 11 czerwca 2022, 14:07 0 0
dziad nsk chce coś osiągnąć najpierw nauczcie się robić łożyska a nie tylko ciągnąć z chin od fsk bearing wuxi i pakować w swoje pudełka UWAGA NA TĄ ZAKŁAMANĄ I OSZUKUJĄCĄ FIRMĘ NSK SZUKAJĄCĄ NAIWNYCH FIRM NA DZIADOSTWO Z CHIN .DZIAŁ TECHNICZNY I SWRWIS TO W NSK FIKCJA
Odpowiedz