Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
14:45 Inter Cars uruchamia szkolenia dla początkujących mechaników 09:07 Nowa linia filtrów samochodowych Castrol już dostępna 04.04 Konkurs Hella: wyniki 04.04 Sejm zadecydował w sprawie obniżenia składki zdrowotnej. Potencjalne zyski dla przedsiębiorców. 04.04 VARTA odświeża portfolio produktów – wybór akumulatora ma być prostszy

MotoFocus TV

Teraźniejszość i przyszłość układów wydechowych w pojazdach. MotoFocus TV

Jak radzą sobie producenci układów wydechowych w czasach, w których emisja spalin znalazła się na cenzurowanym? Na to i inne pytania, w najnowszym odcinku programu MotoFocus TV, odpowiada Janusz Ossowski z ASMET – polskiej firmy zajmującej się projektowaniem i produkcją tłumików i innych elementów układu wydechowego. Program prowadzi Witold Hańczka.

Jak będzie wyglądał warsztat samochodowy przyszłości? MotoFocus TV.

Czy przyszłość warsztatów samochodowych jest trudna do przewidzenia? Niekoniecznie, jeśli opieramy się na analizie motoryzacyjnych trendów, a także konstrukcji samochodów, które już dziś zjeżdżają z taśm produkcyjnych. Główne wyzwania, z którymi zetkną się niezależne serwisy już w najbliższych latach omawiamy wraz z Marcinem Roznerem z firmy HELLA. Program prowadzi Witold Hańczka.

Certyfikat SERMI – wszystko, co powinieneś wiedzieć. MotoFocus TV.

Czy SERMI to rynkowa rewolucja czy kolejny kosztowny obowiązek dla warsztatów samochodowych? Na to i inne pytania odpowiada Tomasz Kilka z organizacji DEKRA, która jest jedynym podmiotem w Polsce, wydającym certyfikat SERMI.

Podwyższamy zawieszenie w samochodzie – po co, jak i za ile? MotoFocus TV.

Czy SUVy i crossovery nadają się do jazdy w terenie? Oczywiście, że nie. Ten fakt nie kończy jednak dyskusji, gdyż tego typu pojazdy można nieco zmodyfikować i beztrosko ruszyć na bezdroża. Jak to zrobić?

Ubezpieczyciele zaniżają wypłaty – co może zrobić warsztat? MotoFocus TV.

W kolejnym odcinku programu MotoFocus TV, gościem Witolda Hańczki jest Magdalena Rok-Konopa – radczyni prawna, która specjalizuje się w walce o uczciwe rozliczenia warsztatów samochodowych z towarzystwami ubezpieczeniowymi. Tematem rozmowy są sposoby, dzięki którym warsztaty mogą odzyskać należne im pieniądze.

Jesteśmy na Spotify! Słuchaj naszych wywiadów i analiz w formie podcastów.

Masz zajęte ręce, bo pracujesz w warsztacie lub prowadzisz auto i nie możesz obejrzeć naszego filmu? Mamy rozwiązanie dla Ciebie. Od początku bieżącego roku nasze nagrania wideo są dostępne także w formie podcastów – na najpopularniejszej na świecie platformie podcastowej Spotify.

Czym się różni dobry retrofit LED od złego retrofitu LED? MotoFocus TV.

Temat retrofitów LED, czyli zamienników standardowych żarówek w halogenowych reflektorach głównych pojazdów, wciąż generuje zainteresowanie rynku. Z tego względu zajęliśmy się nim ponownie w programie MotoFocus TV. Tym razem jednak rozmawialiśmy nie o kwestii legalności retrofitów LED, lecz o szczegółach technicznych tego źródła światła.

Złącza i przewody, czyli o połączeniach w transporcie. MotoFocus TV.

W branży złączy i przewodów, stanowiących połączenia pomiędzy ciężarówką i naczepą, dominują na rynku w Stanach Zjednoczonych. W Europie dopiero budują swoją pozycję, a kontynentalną centralę zlokalizowali w Polsce. Mowa o firmie Phillips Europe. Zachęcamy do obejrzenia wywiadu wideo z prezes polskiego oddziału przedsiębiorstwa, Julitą Mazurkiewicz.

Rynkowa premiera i nowa strategia – prezes Liqui Moly Polska w MotoFocus TV.

Minął prawie rok, odkąd Piotr Kasprzak powrócił na stanowisko prezesa spółki Liqui Moly Polska. Prowadzący program MotoFocus TV, Witold Hańczka, postanowił zapytać Piotra o zmiany, które zdążył w tym czasie wprowadzić. Pretekstem do spotkania była także premiera nowego asortymentu w ofercie spółki (zupełnie nowej marki). Nadarzyła się nawet okazja do zawarcia zakładu. Obejrzyjcie koniecznie!

Kryzys w branży transportowej – z czego wynika, jakie są perspektywy? MotoFocus TV

Polski sektor transportu drogowego uchodzi za europejską potęgę, świadcząc ok. 1/5 całości pracy przewozowej na terenie Unii Europejskiej. Ma to rzeczywiste przełożenie także na kondycję polskiego rynku motoryzacyjnego. Obecnie przedstawiciele branży twierdzą, że czasy prosperity mogą się wkrótce zakończyć. Czy trwający kryzys to tylko drobne spowolnienie czy rzeczywisty problem?

Pixel