Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
02.07 Wielka Wyprawa Maluchów już na starcie! Wyruszy spod Pałacu Kultury i Nauki. 02.07 Inter Cars przedłuża współpracę z producentem olejów 02.07 Groupauto CEE ma nowego partnera 02.07 Szkolenia Marelli – wakacje i wrzesień 2024 02.07 Dodatkowe oświetlenie samochodu – co można zamontować i kiedy korzystać? MotoFocus TV.

MotoFocus TV

Czy Polskę i Polaków stać na samochody elektryczne? MotoFocus TV.

Samochody elektryczne w Polsce to nadal nisza. Co czeka kierowców jak i przedsiębiorców z branży motoryzacyjnej w kontekście unijnych regulacji – w tym zakazu produkcji aut spalinowych od 2035 r.? Na pytania Witolda Hańczki odpowiada Maciej Mazur, prezes Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych.

Dzień Kobiet w warsztacie – Iza z Bella Auto w MotoFocus TV

W branży motoryzacyjnej pracuje coraz więcej kobiet, acz naszym zdaniem wciąż zbyt mało. Historie takie jak ta Izabeli oraz jej warsztatu to spora dawka inspiracji oraz motywacji. Zachęcamy Was do jej poznania!

Świece żarowe – kiedy wymieniać, co można uszkodzić? MotoFocus TV.

We współczesnych samochodach świece żarowe nie odpowiadają już wyłącznie za wspomaganie rozruchu silnika wysokoprężnego. Mają także szereg dodatkowych zadań, o których rozmawiają Witold Hańczka (MotoFocus) oraz Dawid Pauszek (Niterra). W rozmowie nie zabrakło także wątków takich jak przyczyny usterek świec, błędy montażowe czy szkolenia.

Czy można utrzymać się z prowadzenia serwisu aut elektrycznych? MotoFocus TV.

Czy w Polsce funkcjonują niezależne warsztaty specjalizujące się w naprawach aut elektrycznych? Tak. Współwłaścicielem kilku z nich jest Bartosz Jeziorański z firmy EV Repair Network, który odpowiedział na liczne pytania naszego prowadzącego, Witolda Hańczki w nowym odcinku programu MotoFocus TV. 

Bartosz Ostałowski w MotoFocus TV – podsumowanie szalonego sezonu

Bartosz Ostałowski zaprosił naszego prowadzącego na przejażdżkę, w czasie której odpowiedział na przygotowane przez nas pytania. Rozmowa dotyczy m.in. przygód Bartka w czasie minionego sezonu driftowego, planów na nowy sezon oraz projektu przenosin i rozbudowy warsztatu, który wkrótce stanie się “bazą” dla działalności sportowej i publicznej znanego driftera i influencera. Nie zabrakło także pytań o […]

Testowanie i/lub wymiana akumulatora w samochodzie – MotoFocus TV

Awaria akumulatora to najczęstszy powód interwencji pomocy drogowej. Co zrobić, by zmniejszyć ryzyko wystąpienia tego typu problemu? Między innymi na to pytanie odpowiada ekspert techniczny marki VARTA (Clarios), Adam Potępa.

Jak sprawdzić auto przed zakupem? @SPEEDSERWIS w MotoFocus TV

W nowym odcinku naszego programu, gościem Witolda Hańczki jest Grzegorz Kowalik, właściciel warsztatu i twórca kanału Youtube @SPEEDSERWIS. Panowie poruszyli temat popularnej usługi warsztatów, jaką jest przedzakupowe sprawdzenie pojazdu. W rozmowie padło także kilka pytań na temat internetowej i zawodowej działalności naszego Gościa.

MotoFocus TV: Opony zimowe czy całoroczne?

Czy rosnąca popularność opon całorocznych powoduje zagrożenie na polskich drogach? Z tymi i innymi pytaniami zmierzył się Piotr Sarnecki, dyrektor generalny Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego. Zapraszamy na nowy odcinek programu MotoFocus TV, w którym mierzymy się z faktami i mitami na temat opon zimowych oraz całorocznych.

MotoFocus TV: najczęściej zadawane pytania o wymianę paska rozrządu

Czy warto sugerować się interwałami wymiany układu rozrządu, wyznaczanymi przez producentów samochodów? Dlaczego wciąż stosuje się paski a nie łańcuchy? Odpowiedzi na te i inne, najczęściej zadawane pytania o układy rozrządu, udziela Roman Boluk, specjalista techniczny firmy Continental.

MotoFocus TV: świece zapłonowe, ich usterki i kierunek rozwoju

Gościem Witolda Hańczki w najnowszym odcinku programu MotoFocus TV jest Dawid Pauszek z firmy Niterra, będącej właścicielem kojarzonej głównie ze świecami zapłonowymi marki NGK. Z rozmowy dowiecie się m.in. tego, jakie są najczęściej spotykane w warsztatach powody usterek świec. Poznacie także stanowisko producenta wobec przyszłości tych elementów, nieobecnych w układach napędowych samochodów elektrycznych.