Gtechniq Polska rozpoczyna kampanię „Zrób to sam – Detailing dla każdego”, w której prezentować będzie skuteczne produkty do samodzielnego zastosowania. Firma oferuje aplikację powłok z użyciem kompozytu ceramicznego oraz kosmetyki samochodowe.
Gtechniq posiada własną sieć autoryzowanych salonów detailingowych na terenie całego kraju. Oprócz zabiegów z użyciem kompozytu ceramicznego, firma oferuje też szeroki wybór kosmetyków samochodowych (do mycia i czyszczenia powierzchni, do polerowania, do zabezpieczania lakieru, do renowacji i ochrony laminatów, opon, felg, szyb, podkładów tekowych i mebli, jak również do pielęgnacji każdego typu tapicerki, elementów drewnianych, stalowych, materiałowych i z tworzywa sztucznego). Produkty dostępne są w sklepie online i u lokalnych dystrybutorów.
Gtechniq jest oficjalnym dostawcą technologii dla zespołu Sahara Force India Formuły 1, zespołu Aston Martin w FIA World Endurance Championship oraz koncernu Abu Dhabi Motors. To pierwsza na świecie firma, która stworzyła sieć autoryzowanych salonów detailingowych, przygotowała system Platinum do zabezpieczania nowych pojazdów, wprowadziła produkty do przyspieszenia bolidów Formuły 1, wyprodukowała kompozyt ceramiczny Crystal Serum oraz powłokę hybrydową Exo.
Firma oferuje też produkty, które nie tylko czyszczą i pielęgnują, ale też działają antybakteryjnie. Przykładem jest linia preparatów z formułą BioCote, które eliminują 99% bakterii znajdujących się we wnętrzach.
Komentarze