Marka Cromax (wcześniej znana pod nazwą DuPont Refinish) zaprezentowała swoje nowe oblicze. Oprócz nowej nazwy i logotypu, przedstawiona została nowa tożsamość wizualna marki.
W konsekwencji tych przemian, konieczna była zmiana szaty graficznej etykiet znajdujących się na opakowaniach wszystkich linii produktowych marki. Opakowania opatrzone nowymi etykietami będą wprowadzane na rynek począwszy od marca 2014 roku.
Etykiety zostały zaprojektowane w taki sposób, aby można je było szybko i łatwo rozróżnić i odnaleźć w mieszalni. Każda rodzina produktów, od żywic (etykiety w kolorze czerwonym) po lakiery bezbarwne (etykiety w kolorze szaroniebieskim) otrzyma etykiety w tym samym kolorze niezależnie od systemu produktowego.
Ponadto, na etykietach znajdzie się szeroki, kolorowy pasek, zawierający kod i opis produktu, a także w przypadku pigmentów nazwę koloru. Dzięki temu, produkty marki Cromax będzie można z łatwością uporządkować w mieszalni oraz rozpoznać na pierwszy rzut oka.
W stosownych przypadkach, na etykietach znajdą się także przedstawione w formie piktogramów informacje dodatkowe, np. uwagi dotyczące magazynowania (Chronić przed bardzo niską temperaturą albo Chronić przed światłem słonecznym), lub też odpowiedni numer ValueShade.
Mimo że z zewnątrz puszka będzie prezentować się zupełnie inaczej, wewnątrz klienci otrzymają ten sam produkt marki Cromax.
Więcej informacji na temat nowych etykiet i marki Cromax można znaleźć na stronie internetowej www.cromax.com.
Komentarze