Sieć Service Master & Wash Master uruchomiła trzecią placówkę agencyjną. Po Bydgoszczy i Lublinie przyszła kolej na Katowice. Planowany jest dalszy rozwój m.in w oparciu o franchising.
Aktualnie w ramach sieci Service Master & Wash Master działa 8 stacji obsługi pojazdów, w tym pięć punktów własnych i trzy działające na warunkach agencyjnych.
Prezes Towarzystwa Inwestycyjnego, właściciela marek Service Master & Wash Master – Jerzy Horszczaruk poinformował o decyzji wprowadzenia większej elastyczności i bardziej atrakcyjnych warunków współpracy dla Agentów. Mogą oni liczyć m.in. na obniżenie wymaganej kwoty kaucji, stanowiącej zabezpieczenie obiektu.
Firma zapowiada, że jeszcze w tym roku ruszy z programem franczyzowym. Prezes Towarzystwa Inwestycyjnego przewiduje, że do końca 2011 sieć Service & Wash Master będzie liczyła 16 dużych obiektów wiodących i kilkanaście stowarzyszonych.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 17 czerwca 2011, 11:25 0 0
ja słyszałem, że na myjni ciężko jest zarobić... więc wszystkim zainteresowanym współpracą polecam najpierw dobrze się zastanowić nad wejściem w ten biznes:)
Odpowiedz
Anonim, 20 czerwca 2011, 21:53 0 0
tutaj masz dobre lokalizacje... a w przypadku myjni to istotne...
Odpowiedz
Anonim, 22 czerwca 2011, 10:50 0 0
racja
Odpowiedz