Jak optymalnie wykorzystać potencjał serwisu?

, 26 lutego 2020, 23:57

Integra Car 7.6 to nowoczesne oprogramowanie dedykowane dla branży motoryzacyjnej. Pozwala wprowadzić do serwisów samochodowych nowy standard zarządzania firmą oraz niespotykaną w innych rozwiązaniach komunikację wewnątrz firmy oraz z klientami serwisu. Modułowa budowa pozwala dostosować program do indywidualnych potrzeb. Sprawia, że system jest optymalny zarówno dla małych warsztatów, serwisów, jak i dużych kompleksów motoryzacyjnych.

Program umożliwia wystawianie zleceń naprawy pojazdów, przygotowywanie kosztorysów, budowanie historii serwisowej naprawianych pojazdów. W programie można także ewidencjonować usługi związane z serwisem klimatyzacji i ilością zużytego czynnika. Wbudowany terminarz pozwala na umawianie klientów i optymalne planowanie pracy w warsztacie samochodowym. Najnowsze wersje oprogramowania zawierają szereg funkcjonalności wspierających firmy w dostosowaniu się do najnowszych zmian w przepisach prawa.

Pomyłki przy ustalaniu cen usług to straty dla każdego serwisu, dostępny w programie katalog wyceny napraw zawiera przejrzysty interfejs graficzny umożliwiający szybką wycenę napraw.  Dostępne są także listy czynności serwisowych, jakie należy wykonać dla konkretnego pojazdu przy określonym przebiegu. Znaczną oszczędność czasu przy obsłudze dostaw zapewnia import elektronicznych faktur, asygnat i WZ elektronicznych od dostawców części i opon (ponad 120 formatów).  Dodatkowo w programie jest dostępna baza ponad 1 mln zamienników. Dzięki niej możemy lepiej wykorzystać części, płyny i oleje, które posiadamy na stanie.

W oprogramowaniu dostępne są  raporty, które  umożliwiają kompleksową kontrolę w różnych obszarach prowadzonej działalności m.in. w zakresie bieżących kosztów, rentowności, rozliczania prowizji pracowników, sprzedaży towarów i usług z podziałem na okresy, kontrahentów, grupy usług, itp.

Program Integra Car 7 współpracuje z warsztatowymi aplikacjami mobilnymi na smartfony i tablety dla mechaników oraz doradców serwisowych.

Integra Smart Workshop 2.0 to nowoczesny system, który całkowicie zmienia dotychczasową obsługę klientów. Papierowe dokumenty zostały zastąpione przez intuicyjne aplikacje, znacznie przyspieszając cały proces obsługi klienta. Aplikacja mobilna przeznaczona dla doradców serwisowych, służy do szybkiego przyjęcia samochodu do naprawy. Rozwiązanie dla mechaników zapewnia szybki dostęp do wielu informacji m.in. do zakresu zlecenia oraz danych serwisowo-naprawczych, które są niezbędne podczas każdej naprawy.

Miło nam poinformować,  że oprogramowanie Integra Car 7.6 zostało wyróżnione, przez Sąd Konkursowy Targów Techniki Motoryzacyjnej, prestiżowym Złotym Medalem TTM 2020.

Zarejestruj się i odbierz nagrodę

Kontakt:
Formularz kontaktowy
Telefon: +48 94 348 9222
Email: biuro@integra.com.pl
Więcej informacji na stronie firmy Integra: https://integra.com.pl/