ELIT Polska udostępnia katalog Stahlgruber

, 4 grudnia 2019, 13:53

Z początkiem grudnia ELIT Polska umożliwił swoim klientom dostęp do katalogu zawierającego ponad pół miliona referencji części i akcesoriów z oferty wiodącego dystrybutora w Europie Zachodniej – firmy Stahlgruber. Łańcuch dostaw gwarantuje dostarczenie zamówienia do warsztatu maksymalnie do dwóch dni.

Firma braci Otto i Willy Gruber powstała w Niemczech w latach 20. ubiegłego wieku. W kolejnych dekadach ze składu materiałów metalowych ewoluowała w kierunku motoryzacji. Dziś jest jednym z dystrybutorów części na aftermarkecie w kilku krajach Europy, m.in. w Niemczech, Austrii, Słowenii, Chorwacji i we Włoszech. Od 2018 roku Stahlgruber należy do LKQ Corporation, która jest właścicielem także sieci ELIT.

Przynależność do jednej, globalnej grupy kapitałowej pozwala wykorzystać jej potencjał do budowania pozycji na rynkach lokalnych. Dzięki dostępowi ELIT Polska do zasobów katalogu Stahlgruber znacząco poszerzamy naszą ofertę o producentów i marki niedostępne do tej pory. W efekcie tego, większy wybór zawsze jest korzyścią dla klienta. Warsztat ma zapewnione kompleksowe zaopatrzenie u jednego dostawcy w potrzebne do naprawy pojazdu części w różnych przedziałach cenowych. Pozostajemy przy tym wierni naszym założeniom, że są to wyłącznie produkty o jakości OE – mówi Dawid Cieśla, Dyrektor Operacyjny w ELIT Polska.

Poza dostępem do oferty Stahlgruber, ELIT Polska oferuje szybką dostawę. Zamówienia złożone do godziny 13:00 dostarczane są do magazynu we Wrocławiu tego samego dnia. Pozwala to na realizację zlecenia w województwie dolnośląskim w czasie krótszym niż jedna doba. Z kolei filie w Krakowie i Dębicy otrzymują towar następnego dnia, tym samym trafia on do warsztatów maksymalnie do 48 godzin. Z oferty Stahlgruber skorzystać mogą tylko zarejestrowani Klienci ELIT Polska.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 8 grudnia 2019, 20:12 0 0

O co z tym Elitem chodzi, niby się rozwijają, a ceny podnoszą, trasy ograniczają, po cichu pracownicy gadają, że słabo, znowu się zwiną?

Odpowiedz

Arek, 9 grudnia 2019, 14:03 0 0

Zdziwiony ? :-)

Odpowiedz

Branza moto od 1998, 9 grudnia 2019, 10:39 0 0

Wedlug mnie jedyna droga rozwiju Elit w PL to kolejne przejecie przez LKQ. Jest ciasno i ktos musi stracic zeby ktos zyskal. Maja 26.6 % udzialu w Mekononem Group do ktorej nalezy Inter Team. Amerykanie czyli GPC i LKQ bardzo szyko sie rozwija w Europie. Zobaczymy czy nas zaskocza w w 2020.

Odpowiedz

Anonim, 12 grudnia 2019, 17:54 0 0

Co tam elit, wróble ćwierkają, że MOTO FACTORY zwija się z wa-wy pytanie zatem co z tym MP

Odpowiedz