Auto Partner SA zmienia swoje logo

1 października 2018, 10:46

Auto Partner przeprowadził rebranding swojej marki. Zmiana ma związek z obchodami jubileuszu 25-lecia działalności.

W ramach nowej identyfikacji wizualnej, Grupa rozpoczęła całościowy rebranding sieci dystrybucji (ponad 80 filii), floty samochodowej (kilkaset samochodów osobowych i dostawczych), a także wszystkich materiałów na nośnikach cyfrowych.

– Poprzez nowoczesny logotyp utrzymany w czerwonej tonacji, charakterystycznej dla branży motoryzacyjnej, chcemy silniej zaakcentować potencjał i wartości Spółki – mówi Bartłomiej Mokry, Dyrektor Marketingu i Reklamy Auto Partner S.A.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

fricky, 2 października 2018, 18:01 7 -1

mieli jedno z ladniejszych w branży, teraz zeszli do poziomu Motorolu i profila

Odpowiedz

grafikpłakałjakprojektował, 2 października 2018, 18:16 11 -1

Świetne logo zastąpione takim paszkwilem. :(

Odpowiedz

hodtur, 4 października 2018, 8:15 1 0

To jest A z znakiem zapytania? świetna zmiana.

Odpowiedz

grafik, 4 października 2018, 9:55 2 0

jak widać "dobra zmiana" objawiła się także w AP ;)

Odpowiedz

piter, 4 października 2018, 10:18 2 0

za porządne logo takie jak ma np. ORLEN trzeba po prostu zapłacić prawdziwej agencji a nie robić samemu w power point - bo taniej ....katastrofa !!!

Odpowiedz

mieszko, 4 października 2018, 17:24 0 0

miało być jak Fiat Punto - gdzie P to kierowca, ale coś nie wyszło :)

Odpowiedz

KamilPo__ć, 9 października 2018, 10:38 2 -2

mi się podoba. jakieś takie nowocześniejsze. Co do starego - jest utarte ale za piękne to ono nie było. i swoją droga przynajmniej nie blokują komentarzy jak co poniektorzy haha

Odpowiedz

Anonim, 9 października 2018, 13:59 2 0

Jeżeli miałbym interpretować to: stare logo przedstawia AP (czyli firma Autopartner ) na drodze, która idzie do przyszłości w górę czyli daje jasny sygnał idziemy do przodu mamy wizję w przyszłość. Nowe logo: A z P dające złudzenie znaku zapytania czyli daje wrażenie, że firma Autopartner jest niepewna przyszłości, czy da radę, co będzie za jakiś czas itp.

Odpowiedz