Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
22.11 Niespodziewane zmiany w “koszyku inflacyjnym” części samochodowych. Z czego wynikają? 22.11 5 typowych błędów – podczas wymiany świec zapłonowych 22.11 Za nami XIX Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego 22.11 Szkolenie online: “MAHLE – warsztat przyszłości” 21.11 Hankook kupuje koreańskiego producenta części samochodowych

Pierścienie, panewki, tłoki, zawory

Nowe referencje pierścieni tłokowych od Hastings

Hastings Manufacturing, producent specjalizujący się w projektowaniu oraz produkcji pierścieni tłokowych, poszerzył swoją ofertę o nowe referencje do silników motocyklowych marki Harley-Davidson.

Brak mocy w Mini Clubman

Właściciel MINI Clubman skarżył się na brak mocy i świecącą się lampkę ostrzegawczą o niesprawności silnika. Sprawę pomagają wyjaśnić specjaliści firmy Autodata.

Kompresor olejowy TM-K01 w ofercie TM-GROUP

W ofercie firmy TM-GROUP znalazł się kompresor olejowy 300L do profesjonalnej obsługi instalacji i narzędzi pneumatycznych w przemyśle, rzemiośle i serwisach.

System TPMS – najczęstsze pytania klientów warsztatów

Ciśnienie w oponach to jeden z podstawowych aspektów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. W jego stałym monitorowaniu pomagają czujniki TPMS. System ten, choć ma już swoje lata, nadal budzi wiele wątpliwości wśród kierowców, przygotowaliśmy więc odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów warsztatów pytania.

Olej silnikowy w nowoczesnym układzie napędu rozrządu

Olej silnikowy spełnia współcześnie wiele funkcji, nie tylko w obrębie jednostki napędowej. Przykładem tego są samochody wyposażone w silnik spalinowy z łańcuchowym napędem rozrządu. W tym układzie napinacze hydrauliczne zasilane są właśnie olejem. Przepracowany środek smarny lub niewłaściwie dobrana lepkość może doprowadzić do awarii napędu rozrządu tego typu. Nie inaczej jest w przypadku nowoczesnych silników, […]