Petro-Canada DuraDrive MV Synthetic ATF to w pełni syntetyczny olej przekładniowy. Charakteryzuje się ulepszoną odpornością na utlenianie i ścieranie. Jego parametry lepkościowe spełniają wymagania większości amerykańskich, azjatyckich oraz europejskich producentów automatycznych skrzyń biegów.
Specjalna formulacja zapewnia jednakowe warunki zmiany biegów oraz zabezpiecza przekładnie przez cały wydłużony okres pracy oleju. Do najważniejszych cech DuraDrive MV Synthetic ATF należy zaliczyć wyjątkową odporność na utlenianie oraz ścieranie, lepszą ochronę przed zużyciem i wyjątkową płynność w niskich temperaturach. Zapewnia wysoką wytrzymałość przeciwwstrząsową oraz przekracza wymagania OEM.
Zastosowanie:
• Pełna aprobata na MERCON®-V (M5080701) • Przekracza wymagania JASO 1A
Odpowiedni do użytku wszędzie tam gdzie są wymagane następujące rekomendacje:
• GM: DEXRON ® II, DEXRON III
• Ford: MERCON, MERCON-V
• Toyota: T, T-III, T-IV, WS
• Honda: Z1
• Hyundai / Kia / Mitsubishi: SP-II-III SP
• Nissan: Matic D, J i K
• Mercedes Benz: 236.1/.2 / .5 / .6/.7/.9/.10
• BMW: 7045E, LA2634, LT71141
• VW / Audi: G-052-025-A2, G-052-162-A1
• Volvo: 97340
Nie zalecany dla przekładni CVT i DCT oraz w przypadku braku modyfikatorów tarcia (np.: Ford Typ F). Dobierając olej do przekładni automatycznych, należy kierować się zaleceniami producenta.
*Continuously Variable Transmissions – automatyczna, bezstopniowa skrzynia biegów.
*Dual-Clutch Transmission – dwusprzęgłowa przekładnia.
Komentarze