Dodatkowe sprawdzenie samochodu standardem w każdym warsztacie – wyniki ankiety
Autor: Witold Hańczka,
https://motofocus.pl/
4 lutego 2015, 15:25
Sama naprawa wskazanej przez klienta awarii to nie wszystko. Mechanicy w warsztatach niezależnych niemal zawsze dokonują dodatkowego sprawdzenia auta pod kątem ukrytych usterek. Potwierdzają to wyniki naszej ankiety.
W naszej ankiecie postawiliśmy pytanie główne: "Czy sprawdzasz dodatkowo stan techniczny samochodu klienta, aby znaleźć usterki, których usunięcie możesz dodatkowo zaoferować?". Aż 94,4% naszych ankietowanych wybrało odpowiedź "Tak".
Dla mechaników zainteresowanych stanem technicznym pojazdu swojego klienta przeznaczona była dalsza część ankiety, w której należało wskazać elementy pojazdu, które ankietowani zawsze sprawdzają. Okazało się, że najczęściej i najchętniej sprawdzany przez mechaników jest akumulator. Aż ponad 90% badanych sprawdza baterię w samochodzie klienta, nawet jeśli ten o to wcześniej nie poprosi. Bardzo często standardowym oględzinom mechanicy poddają także układ hamulcowy (64%), opony (65%), oświetlenie (75%) oraz stan oleju silnikowego (73%). Dużą uwagę warsztatowcy przykładają także do zbadania układu chłodzenia (58%).
Klient przyjeżdża do Twojego warsztatu na wymianę sprzęgła. Interesuje Cię tylko przeprowadzenie wskazanej naprawy? A może sprawdzisz także stan innych, niezwiązanych z usterką podzespołów? Zachęcamy do udziału w ankiecie. W naszej najnowszej ankiecie pytamy o sposób podejścia mechaników do naprawianych pojazdów. Zachęcamy do udziału oraz wpisywania komentarzy pod tym artykułem. {uri:/ankietka/41}
Media społecznościowe wkradły się w życie internautów, powodując zmianę ich trybu życia. Z jednej strony popularne portale czy fora kradną cenny czas z drugiej, zdecydowanie ułatwiają życie. Czy są popularne także w branży warsztatowej? W naszej nowej ankiecie pytamy Czytelników o zainteresowanie serwisami społecznościowymi, a także o to, które kanały komunikacji są używane przez nich […]
A Ciebie jak często odwiedzają kontrolerzy? Prowadzenie warsztatu motoryzacyjnego w Polsce wiąże się z wieloma formalnościami. Wiele instytucji upoważnionych jest do kontrolowania, czy w warsztatach wszystko działa zgodnie z przepisami. Instytucje, które mogą zapukać do bramy warsztatu to między innymi: Inspekcja Handlowa, Urząd Skarbowy, ZUS, Nadzór Budowlany czy też organy ochrony środowiska. Tyle teorii… […]
Komentarze
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Trap,
5 lutego 2015, 10:54
00
Akurat ! To ja zawsze trafiam na te 5,6 % ?
Bzdura, rzadko kiedy mechanik zaglądnie w cokolwiek oprócz zlecenia klienta, co zwykle doprowadza mnie do zdziwienia, że nie chcą więcej zarobić. Ta ankieta, wyniki, to tylko pobożne życzenia. Układu chłodzenia ! 58% ! Nie widziałem jeszcze takiej sytuacji...
To jest Polska - na pewnym portalu lokalnej gazety opluto doszczętnie porządny serwis Boscha dlatego że posprawdzał i wymienił przepalone żarówki, tępy forumowicz nazwał to tak "nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu", natomiast jakby go zatrzymał patrol i postraszył mandatem za brak oświetlenia to by zwalił całą winę na serwis bo właśnie od niego wyjechał i powinien to sprawdzić "Tępota jeszcze gorsza od nadgorliwego faszyzmu'
Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania, korzystania z narzędzi analitycznych, marketingowych oraz systemu komentarzy.
Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności. Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk „Rozumiem i akceptuję”. Jeżeli chcesz edytować ustawienia plików cookies, kliknij w przycisk „Ustawienia”.
Ta witryna korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z niej przez użytkownika. Spośród nich w przeglądarce użytkownika zapisywane są tylko te pliki cookie, które zostały zaklasyfikowane jako niezbędne, ponieważ są one niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Korzystamy również z plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować i zrozumieć sposób korzystania z witryny przez użytkowników. Pliki cookie są zapisywane w przeglądarce użytkownika wyłącznie za jego zgodą. Użytkownik ma również możliwość zrezygnowania z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na komfort przeglądania witryny.
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Te pliki cookie zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej, w sposób anonimowy.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Analityczne".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez GDPR w celu rejestrowania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Funkcjonalne".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Pliki te służą do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Niezbędne".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Inne".
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Wydajność".
viewed_cookie_policy
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent i służy do przechowywania informacji o tym, czy użytkownik wyraził zgodę na używanie plików cookie. Nie przechowuje on żadnych danych osobowych.
Funkcjonalne pliki cookie pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji stron trzecich.
Pliki cookie dotyczące wydajności służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga w zapewnieniu odwiedzającym lepszych wrażeń z użytkowania.
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcje z witryną. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp.
Reklamowe pliki cookie są używane do wyświetlania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających w różnych witrynach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Trap, 5 lutego 2015, 10:54 0 0
Akurat ! To ja zawsze trafiam na te 5,6 % ?
Bzdura, rzadko kiedy mechanik zaglądnie w cokolwiek oprócz zlecenia klienta, co zwykle doprowadza mnie do zdziwienia, że nie chcą więcej zarobić. Ta ankieta, wyniki, to tylko pobożne życzenia. Układu chłodzenia ! 58% ! Nie widziałem jeszcze takiej sytuacji...
Odpowiedz
Anonim, 5 lutego 2015, 11:23 0 0
To jest Polska - na pewnym portalu lokalnej gazety opluto doszczętnie porządny serwis Boscha dlatego że posprawdzał i wymienił przepalone żarówki, tępy forumowicz nazwał to tak "nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu", natomiast jakby go zatrzymał patrol i postraszył mandatem za brak oświetlenia to by zwalił całą winę na serwis bo właśnie od niego wyjechał i powinien to sprawdzić "Tępota jeszcze gorsza od nadgorliwego faszyzmu'
Odpowiedz