Promocje to jedna z podstawowych form walki o klienta. Autoryzowane stacje obsługi już od dawna próbują przyciągnąć do siebie właścicieli pojazdów, proponując usługi w sezonowo obniżonych cenach. Czy warsztaty niezależne również korzystają z tej formy dotarcia do klienta?
Sezonowe promocje w warsztatach
"Sprawdź swój samochód przed zimą" czy "Wiosną zadbaj o układ klimatyzacji" to tylko wybrane tytuły promocji, którymi przedstawiciele ASO przyciągają do siebie klientów. Ich plan jest najczęściej prosty – podstawowe sprawdzenie stanu samochodu oferowane jest w bardzo atrakcyjnej cenie lub zupełnie za darmo. Jeśli jednak mechanicy wykryją usterkę, mogą ją naprawić. Również w cenie niższej niż zazwyczaj.
Sezonowe promocje cieszą się dużą popularnością, nie tylko w branży motoryzacyjnej. Ta, dość już powszechna, metoda potencjalnie mogłaby również generować wzrost liczby klientów w warsztatach niezależnych. Czy właściciele takich warsztatów organizują sezonowe promocje? Zachęcamy do wzięcia udziału w naszej ankiecie, a także do pisania komentarzy pod tym artykułem.
{uri:/ankietka/23}
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 24 stycznia 2014, 18:53 0 0
Ne wiem jak gdzie indziej ale na moim terenie tego typu działania ściągają jedynie tzw "Łowców okazji" czyli najbardziej marudnych i skąpych klientów którym wszędzie i zawsze jest za drogo i coś nie pasuje. I których oczywiście nikt kto ich zna, już nie chce obsługiwać.
Odpowiedz