Hurtownie części motoryzacyjnych zabiegają o klientów nie tylko poprzez korzystne ceny i dostępność produktów. Jednym z dodatkowych profitów dla warsztatów, rzadko spotykanym na innych rynkach niż polski, jest darmowa dostawa oraz zwrot niewykorzystanych produktów. Czy mechanicy chętnie korzystają z tego udogodnienia i co o nim sądzą? Zachęcamy do udziału w naszej ankiecie.
Wypełnij ankietę, a od razu po jej zakończeniu poznasz aktualne wyniki.
Zwroty części - ankieta
Ankieta została zakończona!
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
IXXI, 23 stycznia 2019, 13:50 14 0
Ja uważam, że oddanie towaru bez opakowania powinno być niemożliwe. Co innego reklamacja, ale jak można otworzyć pudełko, wyrzucić je, a potem zawartość próbować oddać jako nową?
Odpowiedz
Egon, 23 stycznia 2019, 13:56 5 0
Zgadzam się, co innego jak opakowanie jest lekko uszkodzone czy przybrudzone, bo wiadomo jak to jest w warsztacie. Zastanawiam się, po co mechanikom puste pudełko?
Odpowiedz
Kapitan Ameryka, 24 stycznia 2019, 8:19 1 0
Też nie mam pojęcia! A już w ogóle nie rozumiem po co warsztatowi w zimę puste pudełko? Hmmmm... ? Przecież chyba nie spali go w piecu!
Odpowiedz
Egon, 24 stycznia 2019, 8:45 0 0
No dokładnie kolego, widzę że podłapałeś sugestię ;-)
Odpowiedz
Ogar, 25 stycznia 2019, 16:34 2 0
Jak to po co, przecież podrzuci tam inne tarcze np które mu zostały i korekta będzie za jakiś czas, myślisz że ogary na magazynach to wyłapią?
Odpowiedz
Mati, 28 stycznia 2019, 8:15 4 0
I w tedy mam nadzieje ,że na takie np tarczy ty trafisz a hurtowania powie Ci ,że to nie te i nie będziesz miał możliwości ich oddania
Odpowiedz