Antyalergiczne. Antybakteryjne. Antysmogowe. Nowe filtry kabinowe FILTER+ z jonami srebra o działaniu antybakteryjnym, antyalergicznym i antysmogowym sprawiają, że powietrze w samochodzie jest czystsze, a pasażerowie mogą podróżować w komfortowych warunkach. Lepsza koncentracja kierowcy oraz wyeliminowanie problemu parowania szyb zwiększa również bezpieczeństwo na drodze.
Nadchodzi sezon wiosenno-letni, w związku z czym problemy zdrowotne związane z alergiami są coraz częstsze. Alergeny i pył w powietrzu są obecne stale, ale w pewnych okresach roku ich stężenie jest szczególnie wysokie. Systematycznie pogarszająca się jakość powietrza także jest istotnym problemem.
Duże stężenie pyłu ma o wiele bardziej negatywny wpływ na osoby cierpiące na alergie lub astmę. Według statystyk na choroby alergiczne cierpi już ponad 15 mln Polaków, a od 12 do 16 proc. Polaków choruje na astmę.
W powietrzu obecne są również inne zanieczyszczenia, np. pozostałości po niezupełnie spalonym paliwie, czyli węglowodory, tlenki azotu, tlenek węgla oraz cząstki stałe. Spośród tych ostatnich za jedne z bardziej szkodliwych uważa się PM 2.5, wchodzące w skład smogu, stanowiące pył zawieszony. Cząstki stałe 2,5 µm są tak małe, że przenikają przez płuca do krwi.
Dlatego Bosch wprowadził do oferty filtry kabinowe FILTER+ o działaniu antybakteryjnym, antyalergicznym i antysmogowym. Kluczową rolę pełnią w nim ultra cienkie mikrowłókna oraz dodatek srebra.
Filtr serii FILTER+ tworzą 4 warstwy:
- antybakteryjna – zawiera jony srebra, zatrzymuje i unieszkodliwia wszelkie bakterie;
- węgla aktywnego – pochłania nieprzyjemne zapachy i zatrzymuje szkodliwe gazy;
- mikrowłóknina – niezwykle cienkie włókna zatrzymują do 99% cząstek stałych PM 2,5 μm tworzących smog, a także pyłki i alergeny;
- włóknina nośna – zapewnia wytrzymałość filtra.
Korzyści z zastosowania filtrów FILTER+:
- ochrona przed reakcjami alergicznymi,
- ochrona przed pyłem, pyłkami, bakteriami, smogiem,
- neutralizacja nieprzyjemnych zapachów,
- zapobieganie parowaniu szyb,
- ochrona wentylatora klimatyzacji.
Warto wiedzieć: Filtr kabinowy należy wymieniać przy serwisowaniu klimatyzacji raz w roku lub co 15 000 km.
Dowiedz się więcej na stronie filtrybosch.pl
Komentarze