Możliwości i ulepszenia oprogramowania ESI[tronic] 2.0

17 września 2012, 10:34

Firma Bosch wprowadza nową wersję oprogramowania warsztatowego ESI[tronic] 2.0. Koncepcja obsługowa oprogramowania została uproszczona i zorganizowana w bardziej przejrzysty sposób, tak by usprawnić i przyspieszyć diagnozę i dobór odpowiednich części zamiennych do pojazdów.

Dzięki nowemu interfejsowi obsługowemu ESI[tronic]2.0 użytkownik może za pomocą paru kliknięć odnaleźć informację, której poszukuje. Po identyfikacji pojazdu przy użyciu zakładki „Wersje wyposażenia” użytkownik może przejść bezpośrednio do diagnozy lub informacji na temat systemu sterowania pojazdu. Funkcja wyszukiwania wyświetla wszystkie układy, uporządkowane tematycznie wraz z określeniem ilości usterek zapamiętanych w pamięciach błędów poszczególnych sterowników. Za pomocą tzw. skrótów w postaci linków bezpośrednich, użytkownik ma możliwość szybkiego przełączania się pomiędzy różnymi rodzajami informacji serwisowych wchodzących w skład pakietu oprogramowania Bosch, np. pomiędzy diagnozą sterowników a instrukcją wyszukiwania błędów i odwrotnie. Dodatkowo, pakiety oprogramowania ESI[tronic] 2.0 dla samochodów osobowych i pojazdów użytkowych mają teraz ujednolicony interfejs. Aktualizacje zapewniają dostęp do najnowszej wersji danych oprogramowania ESI[tronic] 2.0.

Krótszy czas diagnozy i wyszukiwania błędów

Dzięki oprogramowaniu ESI[tronic] 2.0 stosowanie testera diagnostycznego KTS staje się prostsze i bardziej ekonomiczne. Także specjaliści w zakresie diagnozy docenią organizację wszystkich funkcji nowej wersji, które umożliwiają kompleksowe wyszukiwanie błędów oraz naprawę układów elektronicznych w pojeździe. Użytkownik ma możliwość przejścia od diagnozy z odczytem pamięci błędów do wyszukiwania błędów, a stamtąd dalej, do przeglądu komponentów. Mechanik ma też do dyspozycji aktualne informacje na temat błędów lub układu w pojeździe, którym aktualnie się zajmuje. Gdy użytkownik przejdzie do katalogu części, dane dotyczące identyfikacji samochodu zostaną automatycznie przeniesione, ponieważ katalog działa w tym samym środowisku.

Bosch ESI[tronic] 2.0 na rynku oprogramowania warsztatowego

Ok. 70 000 warsztatów samochodowych w ponad 100 krajach subskrybuje modułowy pakiet oprogramowania oferowany w 24 językach. W Polsce z oprogramowania ESI[tronic] firmy Bosch korzysta ok. 25% warsztatów samochodowych.

Nowa, internetowa wersja ESI[tronic] 2.0 zaplanowana na rok 2013

Obecnie specjaliści Bosch pracują nad wersją internetową pakietu oprogramowania warsztatowego, która pojawi się na rynku już w przyszłym roku. Subskrybenci pakietu ESI[tronic] 2.0 będą mogli aktualizować dane za pośrednictwem Internetu i dzięki temu zawsze być na bieżąco. Wersja internetowa oprogramowania zostanie również wzbogacona o nowe funkcje.

Jak poznać oprogramowanie warsztatowe w praktyce?

Firma Bosch rozpoczyna program szkoleń na drugie półrocze 2012 roku (wrzesień – grudzień). W ofercie oprócz standardowych szkoleń znalazło się 6 nowości. W szkoleniach mogą wziąć udział wszystkie warsztaty samochodowe. Kursanci mają możliwość wyboru tematów z zakresu diagnostyki pojazdów benzynowych i diesla, układów hamulcowych i bezpieczeństwa. W ofercie pojawiły się nowe szkolenia dotyczące układów oczyszczania spalin nowoczesnych silników diesla, diagnostyki automatycznych skrzyń biegów i geometrii zawieszenia pojazdów.


(ak)

 

Opublikowane przez: Redakcja

Dowiedz się więcej

VW z technologią Boscha pierwszy w rankingu ekologii
VW z technologią Boscha pierwszy w rankingu ekologii

Zwycięzcą rankingu ekologicznych samochodów 2012/2013 – opracowanego przez Niemiecki Klub Transportowy VCD – został Volkswagen eco up!, zbudowany z wielu komponentów układu napędowego firmy Bosch. To jedyny model w pierwszej dziesiątce rankingu zasilany gazem ziemnym i benzyną. Bosch wspólnie z Volkswagenem zaprojektował dla tego modelu technologię wtrysku i jest dostawcą takich komponentów jak: sterownik silnika, […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 23 października 2012, 23:05 0 0

plagiat i cienizna. tyle w temacie

Odpowiedz