Auto Partner przeprowadził rebranding swojej marki. Zmiana ma związek z obchodami jubileuszu 25-lecia działalności.
W ramach nowej identyfikacji wizualnej, Grupa rozpoczęła całościowy rebranding sieci dystrybucji (ponad 80 filii), floty samochodowej (kilkaset samochodów osobowych i dostawczych), a także wszystkich materiałów na nośnikach cyfrowych.
– Poprzez nowoczesny logotyp utrzymany w czerwonej tonacji, charakterystycznej dla branży motoryzacyjnej, chcemy silniej zaakcentować potencjał i wartości Spółki – mówi Bartłomiej Mokry, Dyrektor Marketingu i Reklamy Auto Partner S.A.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
fricky, 2 października 2018, 18:01 7 -1
mieli jedno z ladniejszych w branży, teraz zeszli do poziomu Motorolu i profila
Odpowiedz
grafikpłakałjakprojektował, 2 października 2018, 18:16 11 -1
Świetne logo zastąpione takim paszkwilem. :(
Odpowiedz
hodtur, 4 października 2018, 8:15 1 0
To jest A z znakiem zapytania? świetna zmiana.
Odpowiedz
grafik, 4 października 2018, 9:55 2 0
jak widać "dobra zmiana" objawiła się także w AP ;)
Odpowiedz
piter, 4 października 2018, 10:18 2 0
za porządne logo takie jak ma np. ORLEN trzeba po prostu zapłacić prawdziwej agencji a nie robić samemu w power point - bo taniej ....katastrofa !!!
Odpowiedz
mieszko, 4 października 2018, 17:24 0 0
miało być jak Fiat Punto - gdzie P to kierowca, ale coś nie wyszło :)
Odpowiedz
KamilPo__ć, 9 października 2018, 10:38 2 -2
mi się podoba. jakieś takie nowocześniejsze. Co do starego - jest utarte ale za piękne to ono nie było. i swoją droga przynajmniej nie blokują komentarzy jak co poniektorzy haha
Odpowiedz
Anonim, 9 października 2018, 13:59 2 0
Jeżeli miałbym interpretować to: stare logo przedstawia AP (czyli firma Autopartner ) na drodze, która idzie do przyszłości w górę czyli daje jasny sygnał idziemy do przodu mamy wizję w przyszłość. Nowe logo: A z P dające złudzenie znaku zapytania czyli daje wrażenie, że firma Autopartner jest niepewna przyszłości, czy da radę, co będzie za jakiś czas itp.
Odpowiedz