Firma Goodyear startuje z nową akcją w mediach społecznościowych “My Feel Good Place”, w której internauci z całego świata mogą publikować zdjęcia swoich ulubionych miejsc. Kampania połączona jest z konkursem, w którym nagrodą główną jest bilet lotniczy dookoła świata.
W ramach akcji uruchomiono specjalną platformę, na której zbierane będą zdjęcia uczestników konkursu. W projekcie może wziąć udział każdy. Wystarczy opublikować na Instagramie zdjęcia ulubionych, inspirujących miejsc z całego świata i oznaczyć je hasztagiem #MyFeelGoodPlace. Fotografie będą zbierane na zintegrowanej z Instagramem platformie (na której można znaleźć szczegółowe informacje na temat akcji i jej regulamin) i automatycznie umieszczane na interaktywnej mapie. Platformę można znaleźć pod linkiem: http://iconosquare.com/contests/myfeelgoodplace
Dzieląc się zdjęciem, internauci biorą udział w konkursie. Do wygrania są dwa bilety lotnicze na podróż dookoła świata.
Kampania My Feel Good Place powstała w nawiązaniu do flagowego hasła Goodyeara – Made to Feel Good. Marka rozszerza bowiem swoją misję, by nie tylko zapewniać wygodną, bezpieczną podróż, ale także dostarczać inspirujące doświadczenia.
Komentarze