Serwis WSOP wykonuje usługi kompleksowego remontu sprzętu, który ucierpiał od działania korozji, ale jego ogólny stan techniczny pozwala na dalszą eksploatację. Profesjonalna regeneracja przywraca sprzęt do pełnej sprawności i jest opłacalna z finansowego punktu widzenia.
W praktyce na działanie korozji narażone są szczególnie urządzenia montowane w podłodze: rolki hamulcowe, testery amortyzatorów, ale także podnośniki nożycowe. Główną przyczyną problemów są trudne warunki pracy.
– „Z naszych doświadczeń wynika, że najbardziej problem korozji odczuwają urządzenia na stacjach kontroli pojazdów. Szczególnie w okresie zimowym sprzęt pracuje zawilgocony, a ponadto topniejący śnieg z samochodów dostaje się do wnętrza urządzeń wraz z solą drogową. Mimo wykorzystania przez producentów dobrych technologii zabezpieczania sprzętu przed korozją upływ czasu i agresywne środki chemiczne robią swoje. Po kilku-kilkunastu latach nieuchronnie dochodzi do korodowania całych elementów.” – mówi Adrian Kuśka, inżynier Serwisu WSOP.
Jeżeli użytkowane urządzenie znajduje się w ogólnie dobrej kondycji technicznej warto zastanowić się nad jego kompleksowym remontem. Serwis WSOP przed regeneracją każdorazowo określa stan techniczny poszczególnych elementów, stopień ich zużycia, powstałe uszkodzenia i proponuje wykonanie remontu wg indywidualnie opracowanego zakresu prac i ich wyceny. Modernizacja może obejmować wymianę części mechanicznych, regenerację powłok lakierniczych czy kompleksowy remont obudów.
W przypadku remontu podnośników nożycowych w grę może wchodzić wymiana elementów układu hydraulicznego, przewodów, jak również regeneracja powłoki lakierniczej. Serwis WSOP może wykonać doraźne naprawy u klienta, które nie będą wymagały demontażu. Przy większych, kompleksowych remontach konieczne jest zdemontowanie urządzenia.
Więcej informacji można znaleźć na stronie wsop.pl
Komentarze