Firma TRICO, będąca producentem piór wycieraczek przeznaczonych na pierwszy montaż, wprowadza nowe produkty do swojej oferty części zamiennych. Mają one zintegrowany spryskiwacz. Wybrane modele są także podgrzewane. Dostępność tych produktów na rynku wtórym pozwoli obniżyć koszty związane z serwisem elementów układu oczyszczania szyb.
Pióra TRICO Refill należą do grupy najnowocześniejszych i najbardziej zaawansowanych piór wycieraczek dostępnych także poza siecią ASO. Są one przeznaczone do samochodów, które mają zintegrowany system spryskiwaczy. Chodzi o rozwiązanie, w którym płyn przepływa przez całe pióro i rozprowadza się równomiernie na przedniej szybie. Wybrane, droższe wersje mają również podgrzewany wkład stalowy.
Ze względu na zaawansowaną technologię, tego typu pióra zazwyczaj nie są oferowane oddzielnie. Najczęściej możemy je kupić w kompletach z wycieraczkami wyłącznie w sieciach ASO. TRICO wprowadza je obecnie także na rynek wtórny, co pozwoli kierowcom istotnie obniżyć koszt ich wymiany.
Zestawy TRICO Refill są sprzedawane parami i wykonane tak samo jak wycieraczki montowane fabrycznie. Mają odpowiednią długość i precyzyjnie wykonany profil co pozwala na łatwą wymianę: zachowujemy oryginalną ramę pióra i wymieniamy sam gumowy wkład.
Na początek do sprzedaży trafiły zestawy Trico Refill do Volvo (modele S60, V60 i XC60). Niebawem oferta zostanie rozszerzona o kolejne referencje.
Do każdego opakowania dołączona jest pełna instrukcja montażu, jednak sama instalacja jest prosta – wystarczy zdjąć osłonę wycieraczki, wysunąć zużyte, gumowe pióro, wsunąć w jego miejsce zamiennik TRICO Exact Fit, a następnie ponownie zamontować osłonę.
– W TRICO nie tylko produkujemy, ale także opracowujemy nowe modele wycieraczek. Jesteśmy dumni z tego, że wciąż wprowadzamy na rynek innowacyjne produkty. Zdajemy sobie jednak sprawę, że nawet najnowsze i najbardziej zaawansowane rozwiązania powinny być także dostępne na aftermarkecie. Dlatego też z przyjemnością udostępniamy kierowcom TRICO Refill. Docelowo gama pokryje 99% zapotrzebowania rynkowego – przekazuje Sam Robinson, Brand & Marketing Manager (Europe) w First Brand Group
Komentarze