Nowa strategia biznesowa Metelli Co. zakłada wprowadzenie poszerzonej oferty i rysunku technicznego, który ma pomóc mechanikom w montażu podstawowego produktu firmy, pompy wodnej. Produkt oferowany jest przez trzy marki: Metelli, Graf i KWP.
Ponowne wprowadzenie pompy Metelli
Nowa strategia której celem jest podniesienie konkurencyjności spółki polega na przeznaczeniu większych środków na poszerzenie oferty, tak aby w miarę możliwości odpowiedzieć na potrzeby taboru ciągle zmieniającego się ze względu na wprowadzanie nowych modeli. Metelli Co. inwestuje przede wszystkim w produkcję, w celu podniesienia wydajności procesu produkcyjnego i osiągnięcia przez rynek sprzedaży detalicznej znacznych korzyści wynikających z cen końcowych.
Uzupełnieniem ponownie wprowadzonych na rynek pomp wodnych jest stworzony przez Dział Pomocy Technicznej firmy Metelli Co. rysunek techniczny, pomagający uniknąć częstych błędów popełnianych przez mechaników podczas montażu i demontażu pomp wodnej. Rysunek ukazuje główne przyczyny uszkodzeń pomp wodnych takich jak przecieki i hałasy oraz zaleca prawidłowy montaż pompy.
Metelli Co. poszerza swoją ofertę pomp wodnych o 66 nowych pozycji zestawów pasów z pompą wodną, składających się z pompy wodnej, paska rozrządu i napinacza i pomaga mechanikowi zidentyfikować komponenty związane z wymianą całego systemu chłodzenia. Dzięki zestawowi trzeba jedynie znaleźć jeden kod zamiast 3 oddzielnych artykułów, co pomaga uniknąć pomyłek w trakcie wyszukiwania.
Komentarze