Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
20.12 Te przepisy mogą zahamować polski przemysł motoryzacyjny 19.12 Naprawa tapicerki w samochodzie po zalaniu – ten temat budzi kontrowersje 18.12 Jakie oprogramowanie do zarządzania warsztatem? Ankieta. 18.12 Nowy katalog wyposażenia warsztatowego Magneti Marelli 18.12 Inspekcja uszkodzonego alternatora. Dlaczego należy szukać śladów oleju?

Testery diagnostyczne

Listopadowe szkolenia Magneti Marelli

Magneti Marelli przygotowało grafik szkoleń w listopadzie. Wszystkie szczegóły znajdują się poniżej.

Nowe rozwiązania Bosch dla warsztatów

Na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie Bosch zaprezentował swoje nowe technologie mające połączyć i ułatwić pracę w warsztatach samochodowych.

Jak zabezpieczyć narzędzia warsztatowe przed kradzieżą?

Współczesne urządzenia warsztatowe potrafią kosztować krocie. Lepiej nie pozostawiać ich bez żadnego zabezpieczenia na czas, gdy warsztat stoi pusty i… nie tylko. Przedstawiamy kilka nowoczesnych sposobów na uchronienie się przed kradzieżą.

Wrześniowe szkolenia Magneti Marelli

Znany jest już harmonogram szkoleń Magneti Marelli we wrześniu. Wszystkie szczegóły znajdują się w poniższej tabeli.

Zablokowana tylna klapa w Nissanie Micra – porada Blue Print

Wraz z ewolucją konstrukcji samochodu wiele jego układów z podzespołów czysto mechanicznych, stało się rozwiązaniami w pełni elektronicznymi lub są połączeniem mechaniki i elektroniki. Jednym z takich przykładów jest zamek tylnej klapy, który został unowocześniony ze względu na komfort użytkowania, łatwość obsługi oraz względy bezpieczeństwa. Ale niestety, skomplikowane układy mogą stać się również źródłem problemów…

Magneti Marelli – szkolenia w sierpniu i wrześniu

Magneti Marelli przygotowało harmonogram swoich szkoleń w sierpniu i na początku września. Wszelkie szczegóły znajdują się w poniższej tabeli. 

Szkolenia Magneti Marelli w lipcu i sierpniu

Magneti Marelli przygotowało harmonogram szkoleń w lipcu i sierpniu.

Zbyt mały dopływ powietrza podczas regeneracji filtra DPF

Problem pojawia się podczas próby regeneracji filtra cząstek stałych w Audi A4 (8EC) 2.0 TDI 125kW (BRD). Pojawia się kontrolka MIL na desce wskaźników, przy czym obroty silnika są stabilne. Błąd 5214 P145E można skasować, ale pojawia się ponownie przy kolejnej próbie regeneracji filtra cząstek stałych.

Testery diagnostyczne – dziś bez ich wykorzystania, prowadzenie warsztatu samochodowego jest niemożliwe. Tester pozawala na łączność z jednostką centralną samochodu, odczytywanie zapisanych w nim kodów usterek i innych informacji, a także wprowadzanie zmian, np. dotyczących interwencji serwisowych. Testery dla warsztatów samochodowych to zaawansowane urządzenia, dlatego w tej kategorii artykułów nie znajdziesz odpowiedzi na pytanie – jaki tester diagnostyczny kupić do 500 zł? Istnieją testery uniwersalne oraz dedykowane konkretnej grupie pojazdów (np. VAG czy BMW). W tej kategorii sprawdzisz nowości produktowe na rynku testerów diagnostycznych oraz oferty znanych producentów tych urządzeń, takich jak Bosch, Delphi, TEXA, Launch czy Autel.