Internet to nieprzebrane pokłady różnych informacji, dotarcie do właściwych nie byłoby możliwe bez pomocy wyszukiwarki. Dostarczane na tej podstawie dane analityczne pozycjonują najpopularniejsze zapytania, na przykład o żarówki samochodowe. Lumileds, właściciel marki Philips i Narva, buduje na ich podstawie nową platformę komunikacji – Lighting Academy.
Strona internetowa to podstawowa wizytówka firmy, która często jest pierwszym miejscem do szukania informacji o jej produktach. Zazwyczaj jednak ogranicza się do suchych danych technicznych, w zakresie niegdysiejszych katalogów drukowanych. Przewaga rośnie po stronie materiałów poradnikowych, opartych na konkretnych przykładach, zastosowaniach bądź doświadczeniach. Ich nośnikiem najczęściej są blogi, w których ważną rolę odrywają treści wizualne – zdjęcia i wideo.
Marka Philips to między innymi ponad stuletnia historia tworzenia źródeł oświetlenia pojazdów. Zbierane przez ten czas doświadczenia procentują w pracach nad kolejnymi produktami, ale też stanowią ogromną bazę wiedzy. Zawsze staramy się nią dzielić, a dziś najlepszym do tego miejscem jest internet. Stąd pomysł na zbudowanie platformy Lighting Academy. Jest ona niezależna od strony firmowej, co pozwoli na szersze ujęcie zagadnień związanych z widocznością i bezpieczeństwem na drodze – mówi Wioletta Pasionek, Marketing Manager Central Europe z Lumileds Poland, producenta i dystrybutora oświetlenia samochodowego marki Philips.
Platforma dostępna jest pod adresem lightingacademy.eu. Mogą z niej korzystać zarówno osoby zawodowo związane z branżą motoryzacyjną, jak i kierowcy – także motocykli, pojazdów ciężarowych i autobusów oraz maszyn rolniczych i budowlanych. W poszczególnych zakładach strony znajdują się informacje o żarówach halogenowych, lampach ksenonowych, retrofitacji LED oraz lampach roboczych wykorzystywanych między innymi w warsztatach i serwisach.
Komentarze