Opublikowane przez: Redakcja,
https://motofocus.pl/
24 października 2012, 15:48
Werther opracował nowy podnośnik – 210i, przeznaczony zarówno do samochodów niskopodwoziowych jak i masywnych SUV-ów.
210i to asymetryczny podnośnik elektrohydrauliczny, bez podstawy, z usztywniającą belką górną, wyposażony w dwa bezobsługowe zespoły podnoszące. Zaprojektowany został z 4 krótkimi po złożeniu, teleskopowymi trzystopniowymi ramionami ustawionymi równolegle do podłoża.
Dane Techniczne:
Samoczynne blokady mechaniczne
Synchronizacja wózków – mechaniczna, linowa
Wysokość ustawiana na: 3988 lub 4168 mm
Wysokość minimalna/podnoszenia: 95mm/2011 mm
Prześwit między kolumnami: 2749 mm
Szerokość całkowita: 3364 mm
Czas podnoszenia/opuszczania: 35/35 s
Zasilanie: 400V/pobór mocy 2,2kW
Cena podnośnika została ustalona na 10.900 zł+VAT. Zawiera koszt dostawy i instalacji. Na podnośniki udzielana jest gwarancja do 60 miesięcy.
Dokładniejsze informacje dostępne są na stronie www.werther.pl.
Firma Launch Polska sp. z o.o., będąca generalnym dystrybutorem Launch Ltd. w Polsce, wprowadza do oferty tańszy model podnośnika dwukolumnowego TLT-235 SB. Oferowany model półautomatycznego podnośnika elektrohydraulicznego dostępny jest w cenie 5500 zł netto.
O podnośnikach samochodowych powiedziano i pisano już wiele, ich obecność na stałe wpisała się w większość warsztatów. Obecne wymagania BHP i PIP spowodowały, że niewiele osób decyduje się na projektowanie nowych warsztatów ze stanowiskiem obsługowym opartym na kanale. Wymagania te są tak duże, że aby im sprostać często wydamy sporo więcej niż musieli byśmy poświęcić […]
Jedną z najbardziej niebezpiecznych sytuacji w warsztacie jest zsunięcie się pojazdu z ramion podnośnika. Grozi to uszkodzeniem samochodu, a nawet tragicznym wypadkiem. Powstało jednak rozwiązanie pozwalające na minimalizację takich zagrożeń – Safety Pad. Do wypadków przy podnośnikach dochodzi najczęściej wtedy, gdy masa pojazdu przy wprowadzaniu na podnośnik koncentruje się tylko na trzech spośród czterech ramion […]
Stacje Werther AC1000 zostały zaprojektowane specjalnie do samochodowych systemów klimatyzacji stosujących czynnik R1234yf. Spełniają niezbędne wymagania odnośnie bezpieczeństwa i efektywności pracy. Werther AC1000 Producent wymienia następujące zalety nowych stacji: duży zbiornik załadunkowy: 22 kg długie przewody obsługowe: 3 m wysoka szybkość odzysku i poziom wytwarzania próżni nowa procedura płukania układu czynnikiem gromadzenie danych wykonanych usług […]
Wprowadzenie nowego czynnika chłodniczego spowoduje konieczność doposażenia serwisów samochodowych w nowe urządzenia oraz przeszkolenie personelu. Liczne kontrowersje wśród producentów samochodów odnośnie bezpieczeństwa stosowania R1234yf wpłynęły na nowe wymagania względem urządzeń obsługowych oraz technologii prowadzenia obsługiwań i napraw klimatyzatorów samochodowych. Jest pewne, że opanowanie nowej kategorii usług będzie wiązało się z poniesieniem znaczących kosztów. Inwestor narażony […]
Komentarze