Po serii promocji na początku 2010 roku, Inter Parts nie zwalnia tempa akcji pro sprzedażowych dla swoich klientów również w okresie wiosennym.
Do szerokiej oferty sprzedaży firmy włączone zostały tarcze hamulcowe i sprężyny gazowe firmy DELPHI. Prócz tego, dział marketingu dystrybutora części samochodowych przygotował kolejną akcję promocyjną na oferowane produkty.
W akcji dedykowanej produktom firm Hella i Behr do wygrania są: lampki kanałowe, lampki do czytania oraz lampy ostrzegawcze. Każdy klient, który zdecyduje się na dokonanie skumulowanych zakupów na kwotę 1000 złotych netto w trakcie trwania promocji, będzie mógł wybrać pomiędzy lampką kanałową lub lampką do czytania. Najwyższy zakup zostanie dodatkowo nagrodzony lampką ostrzegawczą. Termin promocji to 23 kwietnia – 28 maja 2010.
Dnia 27 kwietnia rozpoczęła się także promocja produktów Tomexa. W ramach skumulowanych zakupów klienci mogą otrzymać ogrodniczki warsztatowe oraz T-shirt. Aby odebrać nagrodę, konsumenci muszą dokonać zakupów na kwotę co najmniej 800 złotych netto. Akcja potrwa do 28 maja 2010 roku.
Na początku maja Inter Parts zapowiada uruchomienie nowego serwisu internetowego poświęconego działalności firmy. Członek Group Auto Union na swojej stronie zapowiada wiele rozwiązań mających na celu ułatwienie korzystania z serwisu. Nie zmieni się natomiast domena, na której znajduje się portal i będzie to nadal www.interparts.pl.
Komentarze