Opracowany specjalnie dla serwisów motocyklowych wielomarkowy tester diagnostyczny mo macs 50 dostarcza warsztatom konkretne informacje w przystępny sposób.
To, co w serwisie samochodowym jest już od dawna koniecznością, w szybkim tempie wkracza także do warsztatów motocyklowych: elektroniczne narzędzia do komunikacji ze sterownikami pojazdów. Bez nich nie jest możliwy prawidłowy serwis, przynajmniej jeśli chodzi o nowoczesne motocykle. Odczytywanie pamięci kodów usterek należy do wymagań stawianych przez producentów. Dlatego firma Hella Gutmann Solutions oferuje branży motocyklowej wysokowydajne i wielomarkowe narzędzie – mo macs 50.
W zawrotnym tempie rośnie lista motocykli z inteligentnymi systemami sterowania silnikiem, hamulcami i funkcjami podwyższającymi komfort jazdy. Obecnie obejmuje ona kilkaset modeli, np. marki BMW, DUCATI, G+G TECHNIK, GILERA, HARLEY-DAVIDSON, HONDA, HUSABERG, HYOSUNG, KAWASAKI, KTM, KYMCO, MV AGUSTA, PEUGEOT, PIAGGIO, SUZUKI, TRIKE TEC, TRIUMPH, VESPA, YAMAHA. mo macs 50 komunikuje się z nimi w maksymalnym zakresie możliwości. Za pomocą niewielu prostych czynności obsługowych testera można na przykład odczytać i usunąć kody usterek, odczytać parametry pracy, wykonać test podzespołów wykonawczych i przeprowadzić regulacje podstawowe. Wszystkie wskazania wyświetlane są jako wartości ze zrozumiałymi objaśnieniami.
Tak samo, jak w przypadku branży samochodowej, firma Hella Gutmann Solutions stale udoskonala oprogramowanie do diagnostyki silników motocyklowych. Oprogramowanie urządzenia zawiera, np. dla motocykli marki BMW bogatą komunikację z systemami sterowania silnika, ABS, elektrycznego układu jezdnego, centralnej elektroniki nadwozia i zestawu wskaźników. Ponadto urządzenie mo macs 50 pozwala zrealizować wymagania serwisowe producenta dotyczące analizy ciśnienia w układzie hamulcowym i próby skuteczności hamowania.
Motocyklowy tester diagnostyczny oferuje bez dodatkowych kosztów szybki 2-kanałowy multimetr z graficzną prezentacją wyników i pomoc w czasie przeprowadzania synchronizacji układu wielogaźnikowego. Dodatkowe wyposażenie obejmuje mikrofon do pomiaru hałasu oraz specjalną antenę do bezdotykowego pomiaru prędkości obrotowej.
Komentarze