Klimatyzacja Bosch – promocja z poradnikiem

17 marca 2010, 0:00

Tegoroczna akcja promocyjna sprzedaży urządzeń do obsługi klimatyzacji Bosch polega na utrzymaniu zeszłorocznych, korzystnych dla klienta cen urządzeń oraz dodaniu do każdej zakupionej stacji „Poradnika diagnozowania klimatyzacji w samochodach”. Poradnik jest publikacją przydatną zwłaszcza początkującym i mało zaawansowanym klientom. Każdy, kto zakupi w tym roku urządzenie ACS otrzyma oprócz poradnika plakaty reklamowe zachęcające właścicieli samochodów odwiedzających warsztaty do zlecenia przeglądu układu klimatyzacji. Plakaty w formacie A1 (594 x 841mm) zapakowane zostały w estetyczne tuby.

„Poradnik diagnozowania klimatyzacji w samochodach” jest istotnym dodatkiem pozwalającym uzupełnić wiedzę początkującym lub mniej wtajemniczonym mechanikom obsługującym układy klimatyzacji. Opracowanie zawiera:
– zasady bezpiecznej pracy,
– opis rodzajów układów klimatyzacji,

– wyszczególnienie podzespołów,
– sposób sprawdzenia klimatyzacji w samochodzie,
– diagnozowanie usterek za pomocą urządzenia do obsługi układów klimatyzacji,
– wskazówki diagnostyczne dla różnych rodzajów usterek,
– diagnozowanie sterowników klimatyzacji i innych związanych z ich pracą,

Bogato ilustrowany poradnik zawiera dużą ilość zdjęć, schematów i rysunków. Szczególnie przydatne są informacje dotyczące oceny stanu układu na podstawie ciśnień w różnych stanach pracy systemu. Przy ocenie ciśnień w obwodach HP/LP podane są wymagane kryteria wstępne badania i po uwzględnieniu pomiarów oraz objawów możliwe przyczyny usterek. W podobny sposób zorganizowany jest rozdział traktujący o diagnozowaniu usterek na podstawie temperatury nawiewanego powietrza.

Dalsza część poradnika to bardzo wygodne w użyciu algorytmy pracy w diagnozowaniu uszkodzeń układów klimatyzacji prowadzące mechanika w diagnostyce układu. Algorytmy rozpoczynają się od rozdziału „klimatyzacja sporadycznie nie działa” i wskazują kolejno potencjalne uszkodzenia elementów systemu. Algorytmy uwzględniają również elektronicznie sterowane układy klimatyzacji. Obszerna instrukcja zawiera dużą liczbę odsyłaczy do stron traktujących o przyczynach i sposobach usuwania usterek.

Ostatnia część poradnika poświęcona jest diagnozowaniu usterek układów klimatyzacji przy pomocy testera usterek KTS, a wskazówki zawarte w niej mogą być użyte także przy okazji korzystania z pracy urządzeń innych producentów. W tej części opracowany jest tok pracy z testerem usterek, gdzie wskazane są liczne parametry z czujników i konieczne przy diagnozowaniu testy elementów wykonawczych.

„Poradnik diagnozowania klimatyzacji w samochodach” zawiera kompleksowe informacje dotyczące badania układu klimatyzacji począwszy od sprawdzenia ciśnienia czynnika chłodniczego w obwodach klimatyzacji w stanie spoczynku i pracy poprzez pomiary temperatury powietrza, pomiary elektryczne czujników i elementów sterujących, a skończywszy na diagnozie zaawansowanych układów klimatyzacji strefowych sterowanych elektronicznie.

Oferta urządzeń do obsługi klimatyzacji Bosch

W ofercie firmy Bosch dostępne są aktualnie urządzenia do obsługi klimatyzacji w samochodach typu ACS 600, ACS 650 oraz nowość ACS 601. Wszystkie stacje są w pełni automatyczne i zawierają w swoim oprogramowaniu bazy samochodów z danymi znamionowymi. Każdy ACS automatycznie odmierza ilość zużytego i świeżego oleju sprężarkowego oraz kontrastu UV. Urządzenia posiadają czytelne kolorowe matryce TFT wyświetlające kompletne informacje w języku polskim. Wyświetlacz ten cieszy się dużym uznaniem wśród dotychczasowych posiadaczy urządzeń ze względu na intuicyjną formę menu wyboru funkcji obsługowych i konfiguracyjnych oraz przejrzystą formę informacji o statusie pracy wraz z informacją o bieżącym stanie parametrów i czasie pozostałym do końca poszczególnych operacji mierzonym w sekundach.

Urządzenia ACS 600 i ACS 601 przeznaczone są do obsługi pojazdów ze znamionową ilością czynnika chłodniczego R134a nie przekraczającą 5kg. ACS 650 może natomiast obsługiwać instalacje zawierające do 18kg czynnika chłodniczego np. w dużym autobusie przegubowym.

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!